Bukefalos 28 Ă„r!

USA valet đŸ‡ș🇾

SjÀlvklart vill jag att...

  • Joe Biden tar hem detta!

    Röster: 167 88,4%
  • Att Donald Trump vinner!

    Röster: 7 3,7%
  • Skitsamma bĂ„da Ă€r av samma skrot och korn

    Röster: 15 7,9%

  • Antal omröstningsdeltagare
    189
Hoppas sÄklart pÄ Biden men Àr rÀdd att det blir Trump.

De enda i Sverige som jag vet hoppas pÄ Trump Àr Sverigedemokrater...
Precis min poÀng ocksÄ. Sedan har ju inte demokraterna en bra kandidat den hÀr gÄngen heller sÄ dÀrför tror jag Trump vinner. Jag tror att nÀstan vem som helst hade varit ett bÀttre och sÀkrare kort för demokraterna Àn Biden. Men men. Nu ska jag sova. Oavsett vilket stÄr vÀrlden kvar nÀr jag vaknar. Hoppas jag.
 
Fast det handlar inte om huruvida han Àr en bra eller dÄlig förlorare, utan att det finns tydliga medel han kan ta till för att sitta kvar vid makten trots att han förlorar.
Hej igen, förstÄr inte vad du försöker fÄ fram en diskussion om? Det framgÄr vÀl rÀtt tydligt att det Àr precis det jag hÄller med om? Det kÀnns mer som om du försöker förminska mina kunskaper om amerikansk politik Àn att ha en trevlig diskussion.
 
Hej igen, förstÄr inte vad du försöker fÄ fram en diskussion om? Det framgÄr vÀl rÀtt tydligt att det Àr precis det jag hÄller med om? Det kÀnns mer som om du försöker förminska mina kunskaper om amerikansk politik Àn att ha en trevlig diskussion.
Jag uppfattade inte att du höll med om just detta. Ton gÄr ofta förlorat i text tyvÀrr :)
 
Jag har glass i frysen som ska vara till för nÀr mitt BS dyker, kommer inte vara mycket kvar imorgon, katt kommer bli tvÄngsgosad. Det som Àr positivt Àr att valdeltagandet kommer slÄ rekord, men nÀr en segrare faktiskt utses kan ta tid om inte Biden tar hem det med förkrossande marginal.

Älskar att Hilary Clinton Ă€r en av 538 EC som utser presidenten. :rofl:
 
unnamed.jpg
 
Jag har svÄrt att tÀnka mig att nÄgon över huvud taget skulle kunna vara mer olÀmplig Àn Trump, och hejar dÀrför pÄ Biden. Efter förra valet har jag dock inte allt för höga tankar om den röstande befolkningen pÄ andra sidan pölen.
TÀnker precis likadant. Följer nÄgra boende i USA pÄ Instagram och de verkar tÀnka detsamma.
 
Det finns vÀl inget som inte Àr sagt om Trump och Àven fast vi utifrÄn tycker han Àr en pajas sÄ mÄste man förstÄ hur mÄnga amerikaner som har ett politikerförakt och svag tilltro till staten. De gillar att Trump inte Àr en politiker. De gillar att han sÀger vad han tycker och kommer med utspel. Sen om han följer upp det han sÀger, t.ex muren mot Mexiko, skiter man lite i.
Men jag tycker folk med politikerförakt ofta klagar pÄ just det dÀr att det som sÀgs inte genomförs, fast nÀr det gÀller Trump verkar det helt ok?!
 
Men jag tycker folk med politikerförakt ofta klagar pÄ just det dÀr att det som sÀgs inte genomförs, fast nÀr det gÀller Trump verkar det helt ok?!

Trump Àr ju inte politiker, det trum(p)far tydligen allt. :p

Jag har redan Àtit en massa popcorn och valresultaten börjar inte komma in förens tidigast om en liten timme.... Hur ska detta gÄ??

Minns inte vem som skrev det tidigare i trÄden, men ja - Sverige Àr "extremt vÀnstervridet" jÀmfört med typ alla andra lÀnder förutom Kina och kanske Cuba.... Mvh "leftie" frÄn Norge. :angel: (som givetvis hejjar pÄ Biden/Harris)
 
Ett scenario Àr att Biden vinner pÄ poströster. Trump utmÄlar (vilket han redan gjort i veckor) att det Àr valfusk. Avgörandet hamnar i HD som Àr politiskt tillsatt och dÀrmed dömer till Trumps favör.
 
Ett scenario Àr att Biden vinner pÄ poströster. Trump utmÄlar (vilket han redan gjort i veckor) att det Àr valfusk. Avgörandet hamnar i HD som Àr politiskt tillsatt och dÀrmed dömer till Trumps favör.
Ja jag tror det Àr en risk för det och ingÄr definitivt i att bete sig som en dÄlig förlorare.
 
Jag vet att det Àr stater som rÀknades att fÄ dessa resultat som börjar trilla in men det gör mig nervös ÀndÄ att se siffrorna :nailbiting:
LÄt mig inte förlora hoppet om 2020 ....
 
Jag planerar nog iallafall att sitta uppe tills jag ungefÀr vet hur det ser ut, inte alla förtidsröster Àr rÀknade Àn dock sÄ om det blir jÀmnt sÄ fÄr jag nog ha tÄlamod.
 
Jag planerar nog iallafall att sitta uppe tills jag ungefÀr vet hur det ser ut, inte alla förtidsröster Àr rÀknade Àn dock sÄ om det blir jÀmnt sÄ fÄr jag nog ha tÄlamod.
Jag ska sitta uppe ett par timmar till iaf. Börjar bli nervös :nailbiting:
 

Liknande trÄdar

SamhÀlle Vem tror ni vinner? Vem hoppas ni vinner?
2
Svar
37
· Visningar
1 668
Senast: MJLee
·
  • Omröstning
SamhÀlle En mÄnad kvar till valet. HÀr kan man kommentera och rösta eller bara kommentera eller bara rösta. Kommer ni att rösta eller kommer ni...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
2 722
Tjatter FörtjÀnar inte Vasaloppet en egen trÄd? SÄg i VGV att vi Àr ett gÀng som kollar. Vilka hejar ni pÄ? Damerna hejar jag pÄ Ida. Herrarna...
2 3 4
Svar
77
· Visningar
3 001
Tjatter LL: @bollen__ och @IslandshÀstryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
11 412
Senast: Gabby_Ossi
·

Bukefalos, HĂ€stnyheter, Radannonser

AllmÀnt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • HönstrĂ„den II
  • Kattbilder #9
  • AkvarietrĂ„den IV

HĂ€strelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp