Bukefalos 28 Ă„r!

USA valet đŸ‡ș🇾

SjÀlvklart vill jag att...

  • Joe Biden tar hem detta!

    Röster: 167 88,4%
  • Att Donald Trump vinner!

    Röster: 7 3,7%
  • Skitsamma bĂ„da Ă€r av samma skrot och korn

    Röster: 15 7,9%

  • Antal omröstningsdeltagare
    189
Jag vet inte om SvT Àr sÄ lÄngsamma eller om Google anvÀnder sig av en annan kÀlla, för jag jÀmförde dem och Google har typ fem stater dÀr de rÀknar rösterna som fÀrdiga till skillnad frÄn SvT. Och det har varit sÄ ett bra tag tycker jag. Eller sÄ kÀnns det bara sÄ :p
 
Jag vet inte om SvT Àr sÄ lÄngsamma eller om Google anvÀnder sig av en annan kÀlla, för jag jÀmförde dem och Google har typ fem stater dÀr de rÀknar rösterna som fÀrdiga till skillnad frÄn SvT. Och det har varit sÄ ett bra tag tycker jag. Eller sÄ kÀnns det bara sÄ :p
TV4 rapporterar 122-94
Aftonbladet 119-92
SVT 117-93
 
Hm, Google sÀger att new Mexico Àr i princip klart och Bidens. Inte SvT, men de sa just att Colorado Àr klart (dÀr Google sÀger att bara 43% av rösterna Àr rÀknade).
Men de Àr kanske sjÀlvklara stater?
 
Wow. De intervjuade just en svart man i usa, han svarade att han hade svÄrt att bestÀmma sig men skulle nog rösta pÄ Trump av ekonomiska skÀl.
KÀnns knasigt att kunna bortse frÄn allt annat.
 
@Asko tror vissa stater Àr sÄ sjÀlvklara. SÀg att en stat har totalt 300000 invÄnare och sÄ har man rÀknar 40% av rösterna vilket Àr 120000 och alla utom typ 10000 Àr pÄ en kandidat dÄ Àr ju sannolikheten liten att det blir ett annat resultat nÀr alla röster Àr rÀknade.
 
Åh nej, varför har de sĂ„ mĂ„nga Trump hejdukar i SvT? :arghh::banghead:
Men de Àr de enda som har text sÄ jag fÄr lida med dem :meh:
 
Nu verkar Trump ha gÄtt om Biden i Texas :( inte överraskad dock.
Men det skiljer bara nÄgra tio tusen och ca 64% av rösterna Àr rÀknade, sÄ mycket kan hÀnda Àn beroende pÄ var de inte rÀknat rösterna Àn. Förhoppningsvis.
 
Uughh, de sa just pÄ SvT att Texas, Florida, Georgia och North Carolina Àr viktiga dÄ det gÀller en del elektorsröster, och Google markerat just nu de tre första som röda. KÀndes inte sÄ bra i magen.
 
Åh, Ohio slog över till ev rödmarkerat pĂ„ Google precis :nailbiting: med 70% av rösterna rĂ€knade.
Jag hoppas verkligen att detta inte blir som förra gÄngen! :arghh:
 
UrsÀkta mina ordval, men hur i helvete kan det bli sÄ, herrejÀvlar, HUR tÀnker folk??? Vad leder en sÄdan vÀrld till?
:arghh::banghead:
 
Usch, det börjar se stĂ€ndigt bĂ€ttre ut för Trump.... 😬 Har halvsovit framför TV'n ett tag, vet inte om jag vĂ„gar gĂ„ till sĂ€ngs... 🙈

Ekonomin Àr ju extremt viktig för ALLA, sÄ det att det verkar ha blivit en "vedertagen sanning" att Trump Àr bra för ekonomin gynnar nog honom nÄgot enormt.... TyvÀrr.
 
Usch, det börjar se stĂ€ndigt bĂ€ttre ut för Trump.... 😬 Har halvsovit framför TV'n ett tag, vet inte om jag vĂ„gar gĂ„ till sĂ€ngs... 🙈

Ekonomin Àr ju extremt viktig för ALLA, sÄ det att det verkar ha blivit en "vedertagen sanning" att Trump Àr bra för ekonomin gynnar nog honom nÄgot enormt.... TyvÀrr.
Jag funderar pÄ att lÀgga mig för att inte behöva titta pÄ Titanic sjunka :meh:
 
Det hÀr med fÀrgerna ger mig magsÄr, jag Àr sÄ van vid att rött betyder nÄgot positivt för mig inom politiken :cautious:
 

Liknande trÄdar

SamhÀlle Vem tror ni vinner? Vem hoppas ni vinner?
2
Svar
37
· Visningar
1 793
Senast: MJLee
·
  • Omröstning
SamhÀlle En mÄnad kvar till valet. HÀr kan man kommentera och rösta eller bara kommentera eller bara rösta. Kommer ni att rösta eller kommer ni...
11 12 13
Svar
259
· Visningar
9 457
Senast: Smoothi
·
Tjatter FörtjÀnar inte Vasaloppet en egen trÄd? SÄg i VGV att vi Àr ett gÀng som kollar. Vilka hejar ni pÄ? Damerna hejar jag pÄ Ida. Herrarna...
2 3 4
Svar
77
· Visningar
3 087
Tjatter LL: @bollen__ och @IslandshÀstryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
12 480
Senast: Gabby_Ossi
·

Bukefalos, HĂ€stnyheter, Radannonser

AllmÀnt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

HĂ€strelaterat

Omröstningar

  • StĂ€nger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp