Bukefalos 28 Ă„r!

USA valet đŸ‡ș🇾

SjÀlvklart vill jag att...

  • Joe Biden tar hem detta!

    Röster: 167 88,4%
  • Att Donald Trump vinner!

    Röster: 7 3,7%
  • Skitsamma bĂ„da Ă€r av samma skrot och korn

    Röster: 15 7,9%

  • Antal omröstningsdeltagare
    189
@Niyama @Asko
TÀnkte försöka se hur Florida blir innan jag gÄr och lÀgger mig.
Indiana visste man ju med nÀstan 100% skulle gÄ till Trump.
Det lÀt lite försiktigt positivt om Florida tidigare men nu sÄg jag att det Àr bara en decimal skillnad i de rÀknade rösterna hittills :nailbiting: sÄ nervigt!
 
Jag Àr för övrigt nyfiken pÄ Texas, kÀndes lite som en otippad stat att bli en vÄgmÀstarstat sÄ det blir intressant.

"Experterna" pĂ„ SvT lugnar inte direkt ned mig heller :cautious:😅
 
Sjukt nervöst.... Jag tÀnkte egentligen lÀgga mig för ett litet tag sedan, men vaknade till lite nu pga hur spÀnnande lÀget Àr i Florida...
 
Jag Àr för övrigt nyfiken pÄ Texas, kÀndes lite som en otippad stat att bli en vÄgmÀstarstat sÄ det blir intressant.

"Experterna" pĂ„ SvT lugnar inte direkt ned mig heller :cautious:😅
Jag kör TV4 och dÀr var det 6600 röster som skiljer i Florida just nu....
Texas blir ju för jÀkla spÀnnande
 
Jag kör TV4 och dÀr var det 6600 röster som skiljer i Florida just nu....
Texas blir ju för jÀkla spÀnnande
Jösses, jag försökte mig pÄ tv4play men de har en jÀkla lÄng reklam som man inte ser slutet pÄ innan livesÀndningen sÄ jag h0ller mig till svtplay. Lika bra det om de ska vara sÄdÀr noggranna sÄ att man lider extra av det :rofl:
 
Illinois var ju ett vÄgmÀstarstat har jag för mig, och den gick ju till Biden nu :up:
Hade för mig att Trump behövde vinna alla vÄgmÀstarstater? Eller de sa det pÄ sÀndningen iallafall, vet inte riktigt om han behöver alla stater.
 
Nu verkar han som skrivit texten till svtplay ha somnat :arghh::meh:

Edit: NĂ€hej, svtplay lade bara av, nu funkar det igen efter ett par klick. Oh well.
 
Men varför Àr Trump populÀr hos spansktalande (i Florida iallafall)? Det kÀnns bara sÄ obegripligt för mig dÄ han troligen skulle betrakta en stor del av dem som invandrare.
 
Men för guds skull, varför har SvT tvÄ svenskar som Àr trumpanhÀngare i studion? De kan vÀl inte ens rösta :banghead:
"Svensk republikan" och "konservativ opinionsbildning" kallas de, sÀger mig inte sÀrskilt mycket :wtf:
 
Men varför Àr Trump populÀr hos spansktalande (i Florida iallafall)? Det kÀnns bara sÄ obegripligt för mig dÄ han troligen skulle betrakta en stor del av dem som invandrare.
De Àr ju inte frÄn Mexiko..... tÀnker alltid att om Jackie Arklöv kunde bli nazist sÄ kan folk ignorera allt. Lika oförklarligt som att invandrare i Sverige röstar SD.
 
Huh. Mitch McConnell blev tydligen kvarröstad, hur nÄgon kan gilla den dÀr mannen...
 
UpptÀckte just att Google har ocksÄ en liverÀkning av rösterna och hur staterna ligger till. Skönt, dÄ jag inte hÀnger med i allt prat.
 
UpptÀckte just att Google har ocksÄ en liverÀkning av rösterna och hur staterna ligger till. Skönt, dÄ jag inte hÀnger med i allt prat.
Aftonbladet kör APs röstrÀkningen ocksÄ. Den Àr lite snabbare Àn TV ocksÄ.
 
Lustigt, just nu sÀger Google att Biden har mest elektorsröster men samtidigt har Trump mera röster i procent. Just nu iallafall.
Det vore verkligen en ironi om det slutade med motsatsen den hÀr gÄngen.
 

Liknande trÄdar

SamhÀlle Vem tror ni vinner? Vem hoppas ni vinner?
2
Svar
37
· Visningar
1 663
Senast: MJLee
·
  • Omröstning
SamhÀlle En mÄnad kvar till valet. HÀr kan man kommentera och rösta eller bara kommentera eller bara rösta. Kommer ni att rösta eller kommer ni...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
2 718
Tjatter FörtjÀnar inte Vasaloppet en egen trÄd? SÄg i VGV att vi Àr ett gÀng som kollar. Vilka hejar ni pÄ? Damerna hejar jag pÄ Ida. Herrarna...
2 3 4
Svar
77
· Visningar
3 001
Tjatter LL: @bollen__ och @IslandshÀstryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
11 409
Senast: Gabby_Ossi
·

Bukefalos, HĂ€stnyheter, Radannonser

AllmÀnt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

HĂ€strelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp