Vad gör vi? CLIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag är nyss hemkommen från en härlig vårpromenad och tuggar på en omgång docksmörgåsar (term som mamma uppfann när jag var liten och hade munsår som gjorde att jag bara kunde äta saker i litet format) innan det är dags att dra igång jobbet igen. Det börjar kännas att jag varit ensam hemma i 5 dagar nu, jag längtar tills sambon kommer hem på söndag! 😊
 
Ambres hävdade idag att halvhalter bara är ett förslag från min sida och om han inte tycker att det är ett bra förslag, vilket han inte gjorde, så kunde han ignorera det. Sa jag att han är 21? :banghead::meh::D
Urbino började bli rädd för bilar och bocka av folk väääääldigt sent i sin karriär :D

Kompisens familj hade NF-hingst som fick följa med på DM när dotterns häst var skadad.
Han klev ur på tävlingsplatsen höjde huvudet och gnäggade. Sen gick han programmet i den form han själv ansåg sig vara snyggast. :D När de skulle åka hem gjorde han stor show. Några i närheten frågade om de ville ha hjälp. Kompisen fräste tillbaka - vi är vana, vi har haft honom i 21 år.:rofl::rofl:
 
Urbino började bli rädd för bilar och bocka av folk väääääldigt sent i sin karriär :D

Kompisens familj hade NF-hingst som fick följa med på DM när dotterns häst var skadad.
Han klev ur på tävlingsplatsen höjde huvudet och gnäggade. Sen gick han programmet i den form han själv ansåg sig vara snyggast. :D När de skulle åka hem gjorde han stor show. Några i närheten frågade om de ville ha hjälp. Kompisen fräste tillbaka - vi är vana, vi har haft honom i 21 år.:rofl::rofl:
Jag tror att man börjar räkna bakåt igen på åldern efter typ 18 :D
 
IMG_20220428_190659.jpg

Väntar på solnedgången
 
Jag köpte presenter till släktings lilla son igår. Köpte mest kläder iom att vi redan köpt leksaker. Men ungen älskar dinosaurier och vid kassan stod ngt dinosaurieägg som jag rafsade med i stressen. Läste sen på hemma och såg att man skulle lägga det i vatten och så skulle det komma ut en dinosaurie 48 h senare och den skulle nog växa också efter det.
Eftersom jag typ är den barnsligaste 42-åringen i världen vill jag nu också ha ett ägg. Jag vill se hur det blir.
Imorgon ska jag fasen dra ner och köpa ett till mig med. :laugh:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Jag har städat halva dagen och var sedan till särbon på jobbet med lite hembakat till honom och hans kollegor. Kisse igår på TV-soffan:
96 97 98
Svar
1 941
· Visningar
57 286
Kropp & Själ Jag har alltid kunnat sova lite mindre 6-7 h och funkat hyfsat med det. Nu har jag haft en sjukdom och behandling som lett till en annan...
Svar
16
· Visningar
662
  • Låst
Tjatter Jag sitter som vanligt och jobbar. Igår somnade jag på soffan och katten somnade på mig.
99 100 101
Svar
2 012
· Visningar
69 047
Relationer Visste inte var jag skulle lägga tråden, men moderator får flytta om den passar bättre någon annanstans. Jag hyr ju ut ett rum via...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
5 599
Senast: Wille
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp