Vad gör vi? CLIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Tyvärr ryms inget liknande i badrummet. Jag har tänkt tanken.
I trädgården/på uteplatsen? Blir ju med badkläder men kan va najs ändå. Jag har en adapter kökskran-trädgårdsslang, mycket smidigt!


Insåg inatt att den där stora träffen jag erbjudit mig att jaga soppa till är på endialysdag. Shit det förkortar förberedelsetiden rejält. Dessutom ska jag tala där.

Att jag aldrig lär mig! Får ragga folk till potatsiskalning...

Kan du inte säga ifrån? Be de andra i ”laget” kippa in? Låter lite mycket i det läget.
 
I trädgården/på uteplatsen? Blir ju med badkläder men kan va najs ändå. Jag har en adapter kökskran-trädgårdsslang, mycket smidigt!




Kan du inte säga ifrån? Be de andra i ”laget” kippa in? Låter lite mycket i det läget.
Jo inser att jag behöver hjälp. Framförallt med att skala potatis och skära purjo. Skiva potatisen har jag hushållsmaskinen till.

Sen behövs hjälp till möbleringen också. :)
 
Och bära hinkar! :D
Kanske ute i trädgården? Ett glas vin och ett sugrör så att jag kan blåsa bubblor blir världens bästa budgethottub! :heart
Blev nyfiken och tvungen att googla. Det som verkar populärt ÄR ju verkligen inte särskilt stort:
  • Mått, uppvikt: 128 cm lång, 60 cm bred och 53 cm hög
Du kanske kan ha badrumsdörren öppen och låta badkaret sticka ut (ifall dörren är bred nog?)??

Jag har alldeles nyss legat i mitt badkar i ett varmt skumbad, och jag hade verkligen saknat att inte ha ett :) !
 
Blev nyfiken och tvungen att googla. Det som verkar populärt ÄR ju verkligen inte särskilt stort:
  • Mått, uppvikt: 128 cm lång, 60 cm bred och 53 cm hög
Du kanske kan ha badrumsdörren öppen och låta badkaret sticka ut (ifall dörren är bred nog?)??

Jag har alldeles nyss legat i mitt badkar i ett varmt skumbad, och jag hade verkligen saknat att inte ha ett :) !
Det är nog gränsfall att det skulle få plats, och går det inte fälla ihop och förvaras ute i trädgården har jag intenstans att ha det mellan användningarna.
Eventuellt skulle det bli mer praktiskt att helt enkelt ta in på hotell ett par gånger om året och be om rum med bad. :D
 
Jag köpte presenter till släktings lilla son igår. Köpte mest kläder iom att vi redan köpt leksaker. Men ungen älskar dinosaurier och vid kassan stod ngt dinosaurieägg som jag rafsade med i stressen. Läste sen på hemma och såg att man skulle lägga det i vatten och så skulle det komma ut en dinosaurie 48 h senare och den skulle nog växa också efter det.
Eftersom jag typ är den barnsligaste 42-åringen i världen vill jag nu också ha ett ägg. Jag vill se hur det blir.
Imorgon ska jag fasen dra ner och köpa ett till mig med. :laugh:

Jag är snart 50 och vill också ha ett! :bump:
 
Varför tänker jag på Albert och Herbert :laugh:
De hade duschen i vardagsrummet :confused:
Eller hur var det :)
Fast hur gör man när man ska tömma det i så fall, då måste man nog hinka ändå? :) Jag skulle vara livrädd att proppen skulle släppa och x100 liter vatten skulle forsa ut i hallen. 😱
En större slang med tratt under proppen :up:
Och silvertejp :D
 
Ute i kvällssolen och njuter med lite choklad och en liten dram.

E65DEAE6-FECA-40D3-958B-F23A571B2EAF.jpeg
 
Det är nog gränsfall att det skulle få plats, och går det inte fälla ihop och förvaras ute i trädgården har jag intenstans att ha det mellan användningarna.
Eventuellt skulle det bli mer praktiskt att helt enkelt ta in på hotell ett par gånger om året och be om rum med bad. :D
Det GÅR att fälla ihop och blir då:
  • Mått, hopvikt: 128 x 63 x 20 cm
  • Vikt: 11 kg
Åååh, att bada ett par gånger om året skulle aldrig räcka för mig.... :nailbiting: Under vintern badar jag MINST ett par gånger/vecka... :D
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Jag har städat halva dagen och var sedan till särbon på jobbet med lite hembakat till honom och hans kollegor. Kisse igår på TV-soffan:
96 97 98
Svar
1 956
· Visningar
57 514
Senast: Malin_L
·
Kropp & Själ Jag har alltid kunnat sova lite mindre 6-7 h och funkat hyfsat med det. Nu har jag haft en sjukdom och behandling som lett till en annan...
Svar
16
· Visningar
662
  • Låst
Tjatter Jag sitter som vanligt och jobbar. Igår somnade jag på soffan och katten somnade på mig.
99 100 101
Svar
2 012
· Visningar
69 050
Relationer Visste inte var jag skulle lägga tråden, men moderator får flytta om den passar bättre någon annanstans. Jag hyr ju ut ett rum via...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
5 599
Senast: Wille
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp