Bukefalos 28 år!

Vad gör vi? CLIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Verkligen! Min farfar dog inom ett par veckor efter att jag föddes.
Min morfar ska ha sagt på sin dödsbädd med en nyfödd mig i famnen att nu förstår han på riktigt hur man lever vidare (jag var märkligt lik min morfar redan som nyfödd) och för mormor direkt efter det att i det ögonblicket försvann all dödsångest. Han dog väldigt kort därefter.

Så det behöver inte vara en isande insikt alltid.
 
Bra dag på jobbet men det har varit en intensiv vecka så när klockan slog 15:30 kändes det nice att helgen kom.
Började den med AW-fika. Idag var vi bara tre då några drog till Karlstad men det var mysigt ändå.
Om en stund ska jag krypa ner i renbäddad säng.
E3192AF9-EEA8-4864-A4EA-2D4B206EAD50.jpeg
 
Håller på att bli galen känner jag 🙈 Allt ska krångla just nu. För tillfället är det Mamma mu kameran som slår ifrån stup i kvarten, var där och fixa den innan jag släppt in dem för kvällen. Hinner bara hem så har den slagit ifrån igen 🤪 Skicka ut den mycket host tekniska Pappan som kommer ringa om en stund och ha spunk.
 
Har haft en blåsa mellan lilltån och tån bredvid
Nu har den spruckit och huden skaver.
Så tröttsamt.
Ska smörja lite i kväll.
För ett år sen låg jag halvt medvetslös i covid vid denna tid.
Tänk att jag överlevde.
Och att det redan gått ett år
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Jag har städat halva dagen och var sedan till särbon på jobbet med lite hembakat till honom och hans kollegor. Kisse igår på TV-soffan:
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
61 896
Senast: Mia_R
·
Kropp & Själ Jag har alltid kunnat sova lite mindre 6-7 h och funkat hyfsat med det. Nu har jag haft en sjukdom och behandling som lett till en annan...
Svar
16
· Visningar
683
  • Låst
Tjatter Jag sitter som vanligt och jobbar. Igår somnade jag på soffan och katten somnade på mig.
99 100 101
Svar
2 012
· Visningar
69 749
Relationer Visste inte var jag skulle lägga tråden, men moderator får flytta om den passar bättre någon annanstans. Jag hyr ju ut ett rum via...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
5 886
Senast: Wille
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp