Vad gör vi? CLIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sovit till och från inatt, uppe nu fåglarna kvittrar och Kajsa är super nöjd med att få ligga ute på balkongen imorgon solen. Jag? Trött så ögonen går i kors, Mamma häst har haft/har rejäla förvärkar så hon stökar omkring ordentligt och gjort hela natten. Nej nästan glad att vi inte betäcker om i år 😂😳 Hade glömt hur jobbigt det här är, fast man brukar ju glömma det lika fort sen när väl fölungen är ute och allt gått bra förhoppningsvis ❤️😅

Gäsp ta lite mera kaffe sen åka och morgon fodra och se hur det är med madame om hon vill gå ut idag eller inte.
 
Kan man toppa världen ett tag? Jag gör alldeles för mycket - men det är kul!

Tänkte ju göra platt intet igår men det sprack. En mycket god vän ringde och frågade om jag ville med på konsert. De hade köpt biljetter till hela familjen för att fira pappan. Nu hade ett par fått förhinder så det var biljetter över. Och så jag fick frågan.

For hemifrån vid 16 och kom hem framåt 23. Men jag bara följde med och njöt.Nu ska jag göra mig iordning för dialysen. Planerar att sova mig igenom den :D
 
God middag på gästis och sen friidrott på TV och en god natts sömn :)
Dags att gå upp och äta lite frukost. Idag ska vi löshoppa ponnyerna och sen lite annat smått och gott :)

20220513_191238.jpg
 
Idag är det full rusch i verksamheten, och så kommer dagen att präglas av musik och ståhej från närmsta grannen (räknat fågelvägen). Fest med sådär 5000 besökare med medeltidstema, hästar och riddare. Och imorgon tänkte vi åka dit för den andra dagen av festen, med nya 5000 besökare. Får se om de 2 årens frånvaro av festen gör att det kommer fler eller färre. Men igår såg det ut som att ”medeltids”-tälten stod tätt i alla fall.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Jag har städat halva dagen och var sedan till särbon på jobbet med lite hembakat till honom och hans kollegor. Kisse igår på TV-soffan:
93 94 95
Svar
1 891
· Visningar
55 593
Kropp & Själ Jag har alltid kunnat sova lite mindre 6-7 h och funkat hyfsat med det. Nu har jag haft en sjukdom och behandling som lett till en annan...
Svar
16
· Visningar
661
  • Låst
Tjatter Jag sitter som vanligt och jobbar. Igår somnade jag på soffan och katten somnade på mig.
99 100 101
Svar
2 012
· Visningar
69 037
Relationer Visste inte var jag skulle lägga tråden, men moderator får flytta om den passar bättre någon annanstans. Jag hyr ju ut ett rum via...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
5 599
Senast: Wille
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp