Vad gör vi? CLIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Nu har den här mostern lämnat barnet till sin Pappa som hade längtat efter barnet ❤️❤️

Vi har först till Morfar, var det första hon sa i morse -morfar och bulle 😂 Åker man dit får man fika och äta bulle så det gjorde vi. Så när det lekte hälsa jag på hästarna. Skulle behöva köra Trule idag men har dunder huvudvärk så tagit två Ipren och ska lägga mig en stund på soffan och vänta på att tvätten ska bli klar. Får köra honom efter jobbet imorgon, blev ju lite ändrade planer igår hastigt och lustigt 😬 Så nu måste den här mostern ta igen sig lite 😂 Nog för att jag avgudar min systerdotter men 2,5 åringar är rätt intensiva.
 
Skönt att vara hemma och slippa kö
CAD33CA6-71EE-4669-B8BF-53A874C598C4.jpeg
 
Ätit en mjukglass i solen. Fick i mig hela den här gången blir alltid lika glad när jag hittar ett ställe där man kan välja storlek och köpa en liten. Annars har jag ett kluvet förhållande till mjukglass. Ser så gott och lockande ut men tröttnar fort på smaken och mer än halva brukar jag sällan äta nånstans där tar strösslet helt slut. :D
 
Ätit en mjukglass i solen. Fick i mig hela den här gången blir alltid lika glad när jag hittar ett ställe där man kan välja storlek och köpa en liten. Annars har jag ett kluvet förhållande till mjukglass. Ser så gott och lockande ut men tröttnar fort på smaken och mer än halva brukar jag sällan äta nånstans där tar strösslet helt slut. :D
Jag håller med,ser sååååååååå mumsigt ut och är blääääääää efter några slick, tur man har hund.
 
Jag borde jobba med hemuppgift för kursen men min vana trogen har jag städat, fixat avloppet i duschen och burit upp utemöblerna till balkongen och ordnat 2 omgångar med diskmaskinen.

Har skrivit stolpar till övriga patientfall jag ska kunna ställa frågor kring så helt fel har jag inte varit, men nu är jag här. :angel:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Jag har städat halva dagen och var sedan till särbon på jobbet med lite hembakat till honom och hans kollegor. Kisse igår på TV-soffan:
69 70 71
Svar
1 418
· Visningar
43 057
Kropp & Själ Jag har alltid kunnat sova lite mindre 6-7 h och funkat hyfsat med det. Nu har jag haft en sjukdom och behandling som lett till en annan...
Svar
16
· Visningar
659
  • Låst
Tjatter Jag sitter som vanligt och jobbar. Igår somnade jag på soffan och katten somnade på mig.
99 100 101
Svar
2 012
· Visningar
68 865
Relationer Visste inte var jag skulle lägga tråden, men moderator får flytta om den passar bättre någon annanstans. Jag hyr ju ut ett rum via...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
5 568
Senast: Wille
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp