Vad gör vi CLIX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Insåg i dag att jag faktiskt är inloggad på Youtube på datorn, fast med ett annat konto, gratisvarianten. Så många frågor dyker upp liksom.
Och med tanke på hur glömsk jag är har jag ingen aning om hur jag ska besvara dem! :o Men jag kanske ska viga lördagen åt att bygga mig en spellista på datorns Youtubekonto av alla mina flikar?!
Eller ännu enklare, använd premium kontot på datorn också! :rofl::D
 
Har kollat runt i parken, vet inte riktigt om det var värt 300 kr i entréavgift men har åtminstone sett utbudet nu. Kanske äter något där sen.
Men nu väntar jag vid målgången för paraden. Blev bra med tiden med att kolla runt i parken först :up: så vet jag vad som finns där.
 
IMG_20220806_144101.jpg
 
Grejar här hemma men just nu har jag en paus 😂 Sov som en kratta inatt och denna natt blir det ju inte sömn som vanligt då färjan går halv tre inatt. Måste påminna min sambo om att säga till svärfar att han måste vattna alla tomat och chiliplantor 😅
 
Har kollat runt i parken, vet inte riktigt om det var värt 300 kr i entréavgift men har åtminstone sett utbudet nu. Kanske äter något där sen.
Men nu väntar jag vid målgången för paraden. Blev bra med tiden med att kolla runt i parken först :up: så vet jag vad som finns där.
Hittade dock inget med "min" flagga på så det kanske får vara. Det blir väl fullt där sedan också 😅
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Mat I december ska jag ha två kalas på samma helg, och ska bjuda på tårta. För att göra det hela så ekonomiskt som möjligt tänker jag göra...
2
Svar
26
· Visningar
1 207
Tjatter Ny tråd då det första bingobrickan innehöll två rutor med samma text, detta är nu korrigerat och den gamla tråden låst! Årets första...
23 24 25
Svar
488
· Visningar
12 438
Juridik & Ekonomi Svårt med rubriken! Jag o sambon ska separera, vi bort fortf ihop och är fort mkt nära varandra. Vi ska sälja vår bostadsrätt radhus...
3 4 5
Svar
82
· Visningar
6 461
Senast: Squie
·
IT & mobiler Vi har startat en ny fb-sida i föreningen eftersom den tidigare är inaktuell och vi inte kan ändra från privat till offentigt och för...
Svar
3
· Visningar
243
Senast: tanten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp