Vad gör vi CLIX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Det regnar. Jag lyssnar på renässans-hits och funderar på att börja packa.
Inser att jag haft samma målarrock på mig i stort sett 95% av tiden här. Garderoben är full av div onödiga kläder/outfits. Kan lika gärna kasta ner allt i resväskan redan nu 😅
Tavlorna kommer skickas nästa vecka, men de kan packas tidigast måndag. Ber till högre makter att de kommer fram hela pga har en kund som ska komma och köpa stycken på lördag redan. Så att eee..
 
@Asko
Jag skapar nu spellista och tar bort bokmärken..... Känns som om det kanske var dags nu :D Ett bra sätt att tillbringa en slappelördag på känner jag!

Till det en mugg te i "kylan" och en knäckemacka med ost som strax är uppäten! :) Vildhunden ligger utslagen bredvid mig och snarkar ljudligt, han var ovanligt lydig i skogen, måste ha tagit på krafterna att göra mig till viljes!

Grannens hund gör det hon gör bäst- skäller och ylar. Hennes skarpa röst ger mig skallevärk så hoppas grannen snart kommer hem, innan värken verkligen har satt sig.
 
Kör en middag på det som kylen och frysen har att bjuda. Bra för att göra av med rester Blev väldigt glad att jag kunde ha sparris till förrätt. Till blir det salt och smör.

IMG_20220806_165240652.jpg
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Mat I december ska jag ha två kalas på samma helg, och ska bjuda på tårta. För att göra det hela så ekonomiskt som möjligt tänker jag göra...
2
Svar
26
· Visningar
1 207
Tjatter Ny tråd då det första bingobrickan innehöll två rutor med samma text, detta är nu korrigerat och den gamla tråden låst! Årets första...
23 24 25
Svar
489
· Visningar
12 457
Juridik & Ekonomi Svårt med rubriken! Jag o sambon ska separera, vi bort fortf ihop och är fort mkt nära varandra. Vi ska sälja vår bostadsrätt radhus...
3 4 5
Svar
82
· Visningar
6 461
Senast: Squie
·
IT & mobiler Vi har startat en ny fb-sida i föreningen eftersom den tidigare är inaktuell och vi inte kan ändra från privat till offentigt och för...
Svar
3
· Visningar
243
Senast: tanten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp