Vad gör vi CLIX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Min unge är så konstig. Hon skrev precis till mig och bad mig köpa cornichons :yuck:

Screenshot_20220806-231750_Instagram.jpg
 
De har väl sin plats på jorden..... Vissa av mina hjärnceller kan dock inte tänka logiskt utan är formade av rädsla så det där logiska biter inte på dem! ;)
Så är det ju! Fobier är svåra att integrera i vardagen, men lite sådär att hellre ett par snokar i gräset än hundra möss i husväggen. Lite som hellre en mycket dramatisk vaccination än ännu värre covid. :D Sedan finns det ju en gräns till slut ändå, jag tar inga fler sprutor. :p
 
Åh, haha!
Absolut inte gott!
Jag
Men åh, jag Älskar dem! Särskilt vissa tider på månaden! Nu när jag tänker efter vet jag ju att det heter så, men jag kallar dem mest minipickles!
Dottern kanske är som mig. Cravings! :heart
Jag kan även få idiotsug på syltlök.
För somliga, mer eller mindre konstiga personer är det choklad liksom. Näver bäver i det här huset! :D
 
Åh, haha!

Jag

Men åh, jag Älskar dem! Särskilt vissa tider på månaden! Nu när jag tänker efter vet jag ju att det heter så, men jag kallar dem mest minipickles!
Dottern kanske är som mig. Cravings! :heart
Jag kan även få idiotsug på syltlök.
För somliga, mer eller mindre konstiga personer är det choklad liksom. Näver bäver i det här huset! :D

Ni kanske är lika tokiga :rofl: Men visst, det är nog nyttigare än choklad :D
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Mat I december ska jag ha två kalas på samma helg, och ska bjuda på tårta. För att göra det hela så ekonomiskt som möjligt tänker jag göra...
2
Svar
26
· Visningar
1 196
Tjatter Ny tråd då det första bingobrickan innehöll två rutor med samma text, detta är nu korrigerat och den gamla tråden låst! Årets första...
22 23 24
Svar
471
· Visningar
11 974
Juridik & Ekonomi Svårt med rubriken! Jag o sambon ska separera, vi bort fortf ihop och är fort mkt nära varandra. Vi ska sälja vår bostadsrätt radhus...
3 4 5
Svar
82
· Visningar
6 438
Senast: Squie
·
IT & mobiler Vi har startat en ny fb-sida i föreningen eftersom den tidigare är inaktuell och vi inte kan ändra från privat till offentigt och för...
Svar
3
· Visningar
234
Senast: tanten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 17
  • Annonsera mera VII
  • Ridskoleryttare

Omröstningar

Tillbaka
Upp