Vad gör vi del 106

Ska inte.... Ska inte....

20191017_184003.jpg
 
Lagat ena fågelmatare, den var trasig. Tyckte väl att fröna försvann väldigt fort, så var det ett stort hål (där en sittpinne har suttit), på en sida
Så nu rinner inte fröna ut där
 
Så, då var kickoffen över! Vi var på van de nootska palatset och fick mat på deras restaurang. Och alltså ... Jag tror inte att de är särskilt anpassade för mat för större sällskap som vårt.

Det blev lax till både lunch och middag :cautious: Lunchen var kall lax med inlagd smak typ, men kan ha varit den inlagda gurkan. Men det smakade helt okej. Till middagen var jag djupt tacksam att jag fick laktosfri rätt, den laxfilén såg mycket godare ut än den rullade kalla laxen de andra fick.
Tror att de är bäst på att kunna fokusera på varje tallrik än att göra många portioner på en gång. 🤔
 
har också haft lite ångest från och till idag. Brukar pyssla lite med alla akvarium då, brukar hjälpa lite
Tyvärr haft rejält med ångest en vecka nu så behövt umgåtts med vänner eller vara på skolan hela tiden för att stå ut. Men idag har jag varit ensam och ska troligen sova hemma, så behöver göra något praktiskt.
 

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar vid datorn men ska strax ut i skogen. Kisse chillar, hon har sin egen säng i fältkontoret!
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
68 217
Kropp & Själ Just precis nu mår jag iallafall lite bra mentalt. Det finns många saker som är stentuffa och kommer vara. men just nu tänker jag njuta...
Svar
2
· Visningar
465
Samhälle Ponera att någonting händer så att betalsystem, bankernas system och möjligheter att ta ut kontanter ligger nere en längre period, minst...
2 3 4
Svar
79
· Visningar
3 076
Senast: Snubbelfot
·
Relationer Jag måste få klappa mig själv på axeln nu. Ingen annan gör det ändå. Skulle ringa ett viktigt samtal i oktober och idag lyckades jag...
Svar
8
· Visningar
814
Senast: alazzi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Hjälp mig utvärdera rasförslag?
  • Hundrädda
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

  • Vad gör halvblodsägare?
  • Ridskoleryttare
  • Dressyrsnack 17

Omröstningar

Tillbaka
Upp