Vad gör vi del 106

Widing & Stöllman.
De har vansinnigt mycket bra och roliga smycken och bling:D
Jag var tvungen att googla, hade inte heller hört talas om det innan. Vilka fina smycken! :love:
Jag älskar smycken som sticker ut och bär mer än gärna Kenneth Jay Lane. Äger minst 15 av deras djurarmband :rofl:

1571378446485.png
 
Sitter och försöker pränta ner en Kvalitet- och patientsäkerhetsrapport. Stor-snark på den, men det ska göras. Positivt är i alla fall att den inte är så vansinnigt lång.
Därefter är det IFM-förhandling och det är jag lite nervös för. Bara gjort det en gång innan och det var ingen jättetrevlig upplevelse tyvärr.
 
TAcksam att det är fredag. Behöver organisera allt som måste göras och fixas och lösas. BLÄ! Men det är skönt när det är gjort och jag kan få hjälp att ordna allt som måste göras nu. Höll på att bryta ihop över en småsak igår, så jag är ju på gränsen för vad jag orkar.

Var på duktigt ruggigt humör när jag gick från bilen till jobbet nu på morgonen. Höll på att bli påkörd av en jävla cyklist med. Men så stannade en bil och släppte fram mig och föraren log stort mot mig och mitt humör vände tvärt :) Behövs inte så mycket ibland!
 

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar vid datorn men ska strax ut i skogen. Kisse chillar, hon har sin egen säng i fältkontoret!
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
68 317
Kropp & Själ Just precis nu mår jag iallafall lite bra mentalt. Det finns många saker som är stentuffa och kommer vara. men just nu tänker jag njuta...
Svar
2
· Visningar
469
Samhälle Ponera att någonting händer så att betalsystem, bankernas system och möjligheter att ta ut kontanter ligger nere en längre period, minst...
2 3 4
Svar
79
· Visningar
3 090
Senast: Snubbelfot
·
Relationer Jag måste få klappa mig själv på axeln nu. Ingen annan gör det ändå. Skulle ringa ett viktigt samtal i oktober och idag lyckades jag...
Svar
8
· Visningar
816
Senast: alazzi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Vildkattungar
  • Senast tagna bilden XV
  • Diarré

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp