Vad gör vi? Del CLVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Har bokat tid för att fixa ett nationellt id-kort, nu när det kostar en hundring att få ett gjort. Bra att ha om vi/jag vill resa nånstans. Men främst har jag funderat på det redan innan, eftersom jag tänker att det är vettigt att ha ett alternativ till körkortet gällande legitimation - ifall en tappar/blir av med det (stulet) tex.
 
Har dragit upp båten, vaxat och målat. Sen stoppat ner i vattnet och skruvat tillbaka motorn, och gjort rent invändigt. Testat motorn.
Målat en bänk.

Får massor gjort :D men är sur för nu är algblomningen här. Går inte att bada :( tidigaste algblomningen någonsin. Maneterna kom fram tidigare än någonsin också. Vad håller vi människor på med?
 
Först lekt med systerdotter som sovit över hos morfar inatt 🥰 Det var Moooooster när hon såg mig 😆 Sen tog vi en promenad när hon skulle sova middag, tog inte många minuter innan hon sov. Sen sov hon hela tiden medan jag var ute och körde häst. Lagom till jag hade släppt ut honom vaknade hon ❤️ 🥰
Hon är en anledning till att jag älskar att jobba med barn, jag har haft turen att få följa henne på riktigt nära håll sedan hon bara var 3 dagar gammal.

Truleman han fick ett lättare pass, för mycket insekter för att ge sig upp på berget så vi passa på att utnyttja nu när grannen fixat rakan genom att lägga på mer Material och sladda. Sen hade han spa 🥂
IMG_20220703_122427633.jpg
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Jag har städat halva dagen och var sedan till särbon på jobbet med lite hembakat till honom och hans kollegor. Kisse igår på TV-soffan:
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
60 758
Senast: Mia_R
·
  • Låst
Tjatter Spännande jobbnyheter idag (eventuellt)! Kisse ockuperar husses soffa och kudde som vanligt :D
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
65 699
Senast: Scata
·
  • Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar vid datorn men ska strax ut i skogen. Kisse chillar, hon har sin egen säng i fältkontoret!
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
68 512
Svar
2 006
· Visningar
69 971

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp