Vad gör vi? Del CLXXXIX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Fått mitt nya schema idag och vill helst grina. Det kommer bli heldagar alla dagar jag jobbar, MEN med 2.5-3,5h HÅLTIMMAR mitt på dagen. 😩 vad fan ska jag fylla dem med? Jag behöver inte 8-9h arbetsplatsförlagd planeringstid i veckan… 😫😔
Istället blir det svinlånga dagar för sonen på fritids och en massa tid av mitt liv som bara slösas bort… 😞
 
Kom in nu och är så sugen på att bada i badkar fast jag badat flera gånger under helgen redan.
Men det är skillnad på badkar och badkar.
Så skönt och snyggt badkar som var helt perfekt i storlek både för en till två personer.
Betydligt bättre än min badbalja som fortfarande läcker :rofl:
Måste ha ett sådant nån gång i nån avlägsen framtid.
Den här har jag fastnat för. Så snygg! Och påminde om den jag badade i senast den var så skön 😍

https://www.bygghemma.se/kok-och-ba...de-badkar/badkar-gemlook-cdsb-11336/p-1194047
 
Varit med i sambons betting om vem som gör första målet i Rögle och potten har växt sig enormt då ingen haft rätt eller så har Rögle inte gjort första. Har dock hållt fast vid mitt spelarval och idag så jäklar vann jag hela alltet! 😎
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Jag har städat halva dagen och var sedan till särbon på jobbet med lite hembakat till honom och hans kollegor. Kisse igår på TV-soffan:
84 85 86
Svar
1 719
· Visningar
50 902
  • Låst
Tjatter Spännande jobbnyheter idag (eventuellt)! Kisse ockuperar husses soffa och kudde som vanligt :D
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
65 469
Senast: Scata
·
  • Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar vid datorn men ska strax ut i skogen. Kisse chillar, hon har sin egen säng i fältkontoret!
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
68 263
Relationer Visste inte var jag skulle lägga tråden, men moderator får flytta om den passar bättre någon annanstans. Jag hyr ju ut ett rum via...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
5 589
Senast: Wille
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Akvarietråden IV
  • Hundrädda
  • Airtags, selar etc

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp