Bukefalos 28 år!

Vad gör vi? Del CLXXXVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Tillbaka i mitt knä. Lika trött.
20231209_104203.jpg
 
Sov till 10 och har ätit frukost. Har ont i nacken och huvudet. Har antagligen legat dumt inatt.
Måste duscha och tvätta håret. Lista ut vad jag behöver packa för 1 natt på hotell? Necessär och mediciner typ. Behöver knappt en väska för det :laugh:
Ikväll blir det konsert med Albin :love:
 
Jodå. Absolut kan jag lyfta tillbaka hunden. Men det känns inte bra när jag börjar flytta på honom och han gnyr som en bebis :o Vi har det rätt mysigt och det blir ett avbrott i det. (ja jag är en mjukis)

Chelsea Detective. Lagom småputtrigt och med bra skådespeleri.
Just ja. Kommit nytt avsnitt idag.👍
 
Min katt hade en bit skumgummimadrass i sin korg. Den gick att skära till rätt form. Fast det kanske blir för stort i en bur.
Du kan ju kolla på tygaffärer om de har tjock vadd man kan sätta ihop i flera lager och göra överdrag till.
Jag vet inte om mammas symaskin funkar, hon sa att den verkade ha gått sönder när hon använde den sist 😅 egen har jag inte. Sy för hand för att göra överdraget låter för jobbigt.
Har försökt få tag på ett par sömmerskor att fråga om de kunde göra något men tyvärr rann de ut i sanden.
 
Jag har fått tillbaka lusten att sticka men det kräver antingen tv-serie eller ljudbok/podd och jag hittar inte något jag blir riktigt sugen på. Det får inte bli för fjantigt eller för mycket känslor, eller för snabbt eller för tråkig.

I övrigt så grät jag ganska mycket i går och det verkar ha satt sig i ena bihålan, är helt tät på den sidan och när jag ligger ner känner jag hur trycket inne i bihålan förändras men det släpper inte. Måste kanske köpa nässpray och se om det funkar.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Fritid När jag var ungefär 12-13år gick jag något år eller två kurser i tävlingssimmning, det dödade effektivt all glädje även i den...
2
Svar
20
· Visningar
1 064
Senast: Badger
·
  • Låst
Tjatter Jag sitter som vanligt och jobbar. Igår somnade jag på soffan och katten somnade på mig.
99 100 101
Svar
2 012
· Visningar
70 014
  • Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar vid datorn men ska strax ut i skogen. Kisse chillar, hon har sin egen säng i fältkontoret!
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
69 411
Skola & Jobb Jobbar som timvik idag men får knappt några timmar alls, så ekonomin är ju katastrof. Det har varit jättemycket strul från start med...
2
Svar
30
· Visningar
2 277
Senast: mamman
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp