Bukefalos 28 år!

Vad gör vi? Del CLXXXVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Hittade inte en endaste julklapp. Svårt! Blev helt slut av allt ljus och ljud. Lutar åt att ge någon upplevelse istället. Jag har verkligen ingen aning om vad jag kan ge. Samtidigt vill jag gärna ge nånting. Men inte bara för sakens skull utan någon som de vill och/eller behöver. Inget som samlar damm i något skåp. Inte bra ur miljösynpunkt.
 
Hittade inte en endaste julklapp. Svårt! Blev helt slut av allt ljus och ljud. Lutar åt att ge någon upplevelse istället. Jag har verkligen ingen aning om vad jag kan ge. Samtidigt vill jag gärna ge nånting. Men inte bara för sakens skull utan någon som de vill och/eller behöver. Inget som samlar damm i något skåp. Inte bra ur miljösynpunkt.
Vill du HA julklappar då? Annars kan ni väl komma överens om att inte ge varandra julklappar istället?
 
Bakat lite mer
 

Bifogade filer

  • 20231218_161003.jpg
    20231218_161003.jpg
    338,4 KB · Visningar: 35
Hihi, sambon sa åt mig att skicka önskelistan. Skickat en grej jag verkligen önskar mig från taur. 🎅🤩

Sambon ska få en madrass av superbra (dyrt) märke för camping då han ska roadtrippa i USA nästa sommar.

Att slå in julklapparna går segt, den här var lite svår att slå in den rör sig ju hela tiden... Hmm 🤔
1702915980601410887732992533308.jpg
 
Hihi, sambon sa åt mig att skicka önskelistan. Skickat en grej jag verkligen önskar mig från taur. 🎅🤩

Sambon ska få en madrass av superbra (dyrt) märke för camping då han ska roadtrippa i USA nästa sommar.

Att slå in julklapparna går segt, den här var lite svår att slå in den rör sig ju hela tiden... Hmm 🤔 Visa bifogad fil 134645
Nu gick julklappen iväg också om än en krånglig väg...tusan
20231218_171556.jpg
 
Läkaren verkar famla omkring lite. Provtagning bokad för nån typ av antikroppar, som om svaret avviker kan indikera allt eller inget.
Sen kör vi visst på med en lååååång penicillinkur, som om den hjälper inte säger något om vad som felas, men om den hjälper så utesluter det heller inget.

O_o
 
Kom hem lite sent idag så middagen blir toast. Hittade inget jag riktigt ville se på tvn för känner inte för nånting krångligt, juligt eller våldsamt så helt plötsligt tittar jag på den "nya" sailor moon på Netflix och funderar om jag borde börja med originalet... är såååå vuxen idag :D
 
Läkaren har inte ens tittat på provsvaren än. Med höga nivåer av leukocyter i urinen, feber och ont i baksida av bäcken och ryggen känns det som att jag borde ta kontakt med en appläkare istället. För jag har ingen lust att gå med detta längre än nödvändigt. Jag är på vippen att ge upp om att hen kommer ringa. Men jag vet att hen ibland jobbar till 20:30 då hen har ringt så sent tidigare. Så jag vet varken ut eller in här.
 
Längtar efter julens ledighet (sista jobbdagen i morgon…)! Har känt mig lite sur och tvär jobbmässigt den sista tiden och kan märka att folks frustration över mina beslut, påverkar mig på ett sätt som de inte brukar göra 😞. Brukar vara bra på att köra ”gåsen” och låta allt rinna av mig, istället för att bli irriterad 😉.

Är dock väldigt pepp över att vara med i Secret Santa på buke, för första gången på nästan tio år 🤩🎅!

Är också pepp på att vara julvärd för (svär)familjen för första gången i vårt nya hus 🥰!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Fritid När jag var ungefär 12-13år gick jag något år eller två kurser i tävlingssimmning, det dödade effektivt all glädje även i den...
2
Svar
20
· Visningar
1 036
Senast: Badger
·
  • Låst
Tjatter Jag sitter som vanligt och jobbar. Igår somnade jag på soffan och katten somnade på mig.
99 100 101
Svar
2 012
· Visningar
69 751
  • Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar vid datorn men ska strax ut i skogen. Kisse chillar, hon har sin egen säng i fältkontoret!
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
69 150
Skola & Jobb Jobbar som timvik idag men får knappt några timmar alls, så ekonomin är ju katastrof. Det har varit jättemycket strul från start med...
2
Svar
30
· Visningar
2 240
Senast: mamman
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Hundlucka
  • Flämtningar
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp