Bukefalos 28 år!

Vad gör vi? Del CLXXXVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Höll på att däcka i soffan, inbäddad under filten och med en spinnande Lilla herrn utfläkt över mig :heart Lillkatten var med i början av myset men blev kränkt över att jag råkade peta till henne när jag sträckte ut ett ben så hon stack till fåtöljen 🙄
Nu är det dags sova i sängen dock men känns jobbigt gå dit :sleep: bara tvinga sig så man kan däcka sen igen.
 
Jag är tillfälligt uppe vid datorn efter att ha varit horisontell nästan hela dagen i förhoppningen att sova bort förkylningen. Men tänker krypa till sängs igen och kolla lite på Numb3rs tror jag.
 
Ligger i sängen och ska sova, jag är väldigt sur av nån anledning? Lite oklart varför. Men det går nog över om jag sover hoppas jag… *tar djupa andetag och känner känslan med acceptans*
 
Jag fick ett meddelande från en av mina kunder idag om att jag förlorat en av mina städhundar. :cry: Fina gamla Obi. Jag visste egentligen att det var på gång sedan några månader och har varit orolig för att komma in i huset och inte se sängar och skålar framme... men fy så ledsamt.
Den här kunden messar mig Aldrig annat än i praktiskt syfte och nu har hon skickat tre mess bara ikväll. Jag känner så med hela familjen. :heart De är ju mina små fosterdjur också. Jag har städat hos dem i snart fyra år.
 
Eftersom jag utrattade underverk i dag och fick igenom nagot som var omojligt har jag nu hallt upp ett glas vin for att fira. Jag har till min stora besvikelse haft problem med att magen klappat ihop nar jag drack vin (precis som @tornblomma) under det senaste aret ... Inga problem med G&T eller liknande, men det ar ju inte direkt nagot man forhojer maten med :angel:

Nu har jag hallt upp ett glas vitt vin (efter ett provat ett par ganger innan) och det verkar som om det fungerar. Kan jag ha blivit allergisk mot rott vin? What's up with this?:arghh:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Fritid När jag var ungefär 12-13år gick jag något år eller två kurser i tävlingssimmning, det dödade effektivt all glädje även i den...
2
Svar
20
· Visningar
1 031
Senast: Badger
·
  • Låst
Tjatter Jag sitter som vanligt och jobbar. Igår somnade jag på soffan och katten somnade på mig.
99 100 101
Svar
2 012
· Visningar
69 741
  • Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar vid datorn men ska strax ut i skogen. Kisse chillar, hon har sin egen säng i fältkontoret!
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
69 135
Skola & Jobb Jobbar som timvik idag men får knappt några timmar alls, så ekonomin är ju katastrof. Det har varit jättemycket strul från start med...
2
Svar
30
· Visningar
2 239
Senast: mamman
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp