Vad gör vi? Del CXCII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Kom precis hem från jobbet och ska fixa middag. Rimlig arbetstid 😅 Kommer absolut att kompa några timmar imorgon bitti och ta en rejäl sovmorgon. Mitt största problem nu är att jag GLÖMDE att lägga löjrom att tina innan jag åkte till kontoret. FUUUUUUUUUUCCCCCCKKK!
 
Kan inte säga annat än att veckan har börjat fint; härlig eftermiddag I stallet och så kalas för brorsonen ikväll 🥰. Fick sällskap på promenad med pållan i solskenet 😊. Avslutade med tio minuter på hästryggen 😍; lite aktivt skrittarbete barbacka på ridbanan och eftersom klockan var gott och väl lunchtid så blev inte min häst alltför glad på mig när hon såg från ridbanan att kompisen fick sin lunchpåse före henne 😂. Passade på att handla ikväll efter firandet av pojken innan vi åkte hem så är det gjort för resten av veckan. Nu är det sovtajm känner jag 🥱.
 
I dag har vi haft en marklig dag. Korsbars traden (och andra for mig okanda fruktrad) blommar for fullt, lika sa azalea, rhododendron, Camellia, och annat fint. I morse haglade det med stora hagel lange, sedan snoade det, och haglade lite mer innan regnet avbrot och innan snon tog vid straxt fore haglet satte igang igen.😵‍💫🥶:eek: En mycket intressant dag minsann.

Da prognosen sager att vi ska ha +-0 till 3*C de narmaste 3 natterna lar det bli mer an en till intressant morgon.:cautious:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Jag har städat halva dagen och var sedan till särbon på jobbet med lite hembakat till honom och hans kollegor. Kisse igår på TV-soffan:
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
61 474
Senast: Mia_R
·
Mat Nu känner jag att det får vara slut med chips och godis i princip varje kväll 🙈 Vi äter middag runt 17-18, när dottern somnat och man...
3 4 5
Svar
89
· Visningar
3 299
Senast: Cattis_E
·
Kropp & Själ Jag har alltid kunnat sova lite mindre 6-7 h och funkat hyfsat med det. Nu har jag haft en sjukdom och behandling som lett till en annan...
Svar
16
· Visningar
675
Kropp & Själ Jag har ringt psykakuten två gånger idag, men båda gångerna har jag lagt på luren innan jag kommit fram. Jag tycker inte att mitt...
Svar
6
· Visningar
656
Senast: ginnies
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattsnack 10
  • Senast tagna bilden XV
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp