Vad gör vi? Del CXCIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Och vi var på klubbtävling på Ridskolan och nu skall däckfirman snart hålla sina 15 minuter i halvåret öppet...
Så tjänat in en timlön på ca 800 kr då. Erbjöd svägerskan byta men nej det skulle minsann däckfirman göra.

Men vänta nu du hade ju ont om pengar...
 
Stort grattis på din dag kära @Midsommarblomster :banana: Du får två tårtor för jag kunde inte låta bli den andra :love:

a-beautiful-blush-wedding-cake-fully-covered-with-pink-and-blush-sugar-blooms-and-gold-blooming-branches-is-wow.jpg


2bw.jpg
Zkrytmånz :meh:
 
Tänkte börja sy på ett par byxor. Måste klippa ut delarna först. Men jag är för mätt! Kommer inte ner på golvet (eller rättare sagt, jag tror inte jag kommer upp igen utan hjälp 😅 ). Så jag parkerade mig framför datorn istället, i väntan på att bli lite mindre mätt.
 
Nu har vi varit i rastgården, jag, Spionen och S och hans husse. Det var kul! Vovvarna hade skitkul! Bussturerna gick bra, mjukosttuben var en succé för båda två vovvar!
Vi träffade flera hundar, en pitbullkorsningstik och en shiba inuhane och en annan som inte vet rasen på. Sedan var halva Nyköping ute i hamnen för att köpa glass så det blev en del hundar och människor där. Jättefint väder, så det var skönt!

434491986_10160344265593877_6668452983642575726_n.jpg
 
Jag minns långfredagar förr (säg 45-ish år sedan). Det fanns INGET muntert på radio och TV och precis ALLT var stängt... :nailbiting:
Jag tycker ändå att jag har skött mig rätt bra. Nyss satt jag och läste en tragisk bok om Yngsjödramat/mordet... :D

Gå du ut ikväll, fira och ha kul 😊!
Man skulle ju ha tråkigt! Man fick inte ha kul 🤣
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Hittar aldrig jeans som sitter bra. Har provat många olika modeller. Provat strech och de glider alltid ner. Har nu vanliga jeans men de...
2
Svar
20
· Visningar
1 111
Senast: cewe
·
Tjatter Jag har städat halva dagen och var sedan till särbon på jobbet med lite hembakat till honom och hans kollegor. Kisse igår på TV-soffan:
84 85 86
Svar
1 719
· Visningar
50 902
  • Omröstning
Samhälle Provar göra en tråd om detta viktiga ämne.
2
Svar
30
· Visningar
7 960
Senast: bollen__
·
Tjatter Oj, någon i kommunen har vunnit 173 miljoner. Inte dåligt! Undrar just vad man skulle göra med så mycket pengar.
4 5 6
Svar
112
· Visningar
5 696
Senast: Tilly_85
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Akvarietråden IV
  • Hundrädda
  • Airtags, selar etc

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp