Vad gör vi? Del CXCV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Drömt störiga drömmar.
Ätit en macka och dricker kaffe.
Laddar för en intensiv dag. Ska ha tre lektionerna. Inga problem men är inte van att ha såpass många och någon annan klass än min egen.
Två minusgrader ute. Nej tack.
 
Sovit sjukt dåligt inatt. Varit vaken sen halv sex. Ätit frukost och parkerat mig vid köksbordet. Vågar knappt inte sätta mig i fåtölj igen, inte kul att inte komma upp utan hjälp.. Har bett maken ha telefonen nära sig hela tiden om jag fastnar någonstans igen. 😅
 
Sitter i soffan, känner mig halvt mörbultad efter en usel natt där jag vaknade flera gånger, fick ångest och hade svårt att somna om. Som tur var kunde jag få kram av sambon så det blev lättare att slappna av och somna om, men det känns ändå lockande att begrava sig under ett täcke nu och bara skita i allt. Ska nog gå till köket och ordna en kopp te istället och försöka sätta igång med någon bra syssla som får det att kännas som att jag gör något vettigt iaf. Det är svårt det där.
 
Vaknade med smärtan från helvetet i rygg/bäcken. Men det var väntat, eftersom gårdagen som innehöll lite för mycket sittande/stående samt rejäl stress när jag fick ett samtal om att min låda semin levererats till en station på Gotland istället för att vänta på mig på Arlanda :banghead:. Tack och lov är den fryst, så det ska vara lugnt eftersom jag kan få tag i den ikväll, men det blir en extra kostnad (vågar inte låta DHL lösa det och riskera stora pengar i sjön om dom klantar till det igen)
 
Sovit sjukt dåligt inatt. Varit vaken sen halv sex. Ätit frukost och parkerat mig vid köksbordet. Vågar knappt inte sätta mig i fåtölj igen, inte kul att inte komma upp utan hjälp.. Har bett maken ha telefonen nära sig hela tiden om jag fastnar någonstans igen. 😅
Hahaha fastnar...Förlåt jag skrattar, jag skrattar inte för att vara elak! Låter bara lite roligt :D du måste väl vara nära förlossningen nu?!? :)
 
Blev nyss medbjuden på bowling på fredag. Trevligt ju men det är med min relativt nya vän och hennes två tjejkompisar som jag aldrig träffat. Hjärnan satte direkt igång med sina "tänk om" och min bekväma sida vill bara stanna hemma. Det är egentligen ett toppentillfälle att träffa dem och eventuellt kunna hänga med på fler saker i framtiden samtidigt som jag blir så socialt rädd. Får fundera lite på det under dagen.
 
Blev nyss medbjuden på bowling på fredag. Trevligt ju men det är med min relativt nya vän och hennes två tjejkompisar som jag aldrig träffat. Hjärnan satte direkt igång med sina "tänk om" och min bekväma sida vill bara stanna hemma. Det är egentligen ett toppentillfälle att träffa dem och eventuellt kunna hänga med på fler saker i framtiden samtidigt som jag blir så socialt rädd. Får fundera lite på det under dagen.
Tycker du absolut ska försöka "våga" gå :)
 
Min kalender har gått från att ha varit helt lugna dagar med gott om plats för eftertanke till att se ut som ett förvirrat lapptäcke av möten och uppgifter som går i varandra, över varandra och om varandra. Och kolleger som fortsätter att försöka dubbelboka. "Jo, jag såg att du var upptagen då men jag tänkte att du kanske kunde komma ifrån för en snabb avstämning ändå".

Nå, det är förhoppningsvis under en begränsad tid.
 
Har hittat en jättefin lägenhet - men den ligger bredvid rättspsykiatrisk öppenvård 🫠 Kan ärligt talat inte tänka mig ett sämre läge 😅
 
Efter gårdagens fail med ABBA-museets ocker så fick jag lite hybris och mailade Dramaten om ett besök hos dom. Nu har de svarat att VI ÄR VÄLKOMNA! Wow ändå!
 
Senast ändrad av en moderator:
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Jag sitter som vanligt och jobbar. Igår somnade jag på soffan och katten somnade på mig.
99 100 101
Svar
2 012
· Visningar
69 061
Skola & Jobb Som en uppdatering på gamla tråden, så blev jag "av med jobbet". Fick besked om detta idag, att jag inte fick en tillsvidareanställning...
Svar
19
· Visningar
2 717
Skola & Jobb Jag har bytt arbetsgivare ett par gånger i livet och det har varit lite olika. En chef tycker jag var lite väl ful när hon mer eller...
2
Svar
34
· Visningar
1 913
Senast: RedQueen
·
Hemmet Finns intresse av en sån tråd? Vi kanske kan ge varandra tips, idéer och pepp? Jag har fått tips om ett hus som jag ska titta på om 2...
4 5 6
Svar
117
· Visningar
6 060
Senast: bettysmatte
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp