Vad gör vi? Del CXCV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Stort grattis på din dag @tuaphua!

cake_seafood.jpg


:D
 
Jag blir tokig. FK och AF hänvisar till varandra när jag försöker komma fram till vem som är ansvarig för vad. Skriver en manual om vad som händer med olovlig frånvaro och konsekvenserna vid olovlig frånvaro.

Vid ett tillfälle började FK citera förordning 2017:819, kap 6, § 2, punkt 2,3, eller 4 (enligt förordning 2022:814) :banghead:

Djupt andetag och ring AF för tredje gången idag och höra (när man äntligen kommer fram till en riktig person) du har plats 158 i kön tack för ditt tålamod.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Jag sitter som vanligt och jobbar. Igår somnade jag på soffan och katten somnade på mig.
99 100 101
Svar
2 012
· Visningar
69 061
Skola & Jobb Som en uppdatering på gamla tråden, så blev jag "av med jobbet". Fick besked om detta idag, att jag inte fick en tillsvidareanställning...
Svar
19
· Visningar
2 717
Skola & Jobb Jag har bytt arbetsgivare ett par gånger i livet och det har varit lite olika. En chef tycker jag var lite väl ful när hon mer eller...
2
Svar
34
· Visningar
1 913
Senast: RedQueen
·
Hemmet Finns intresse av en sån tråd? Vi kanske kan ge varandra tips, idéer och pepp? Jag har fått tips om ett hus som jag ska titta på om 2...
4 5 6
Svar
117
· Visningar
6 060
Senast: bettysmatte
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp