Vad gör vi? Del CXCV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Vaknade tidigt idag, skönt! Lagat våfflor till frukost till sonen, släppt ut höns och gullat med kaninerna. Lyckan när nya kaninen satt kvar när jag öppnade luckan och inte hoppade längst in i buren - sakta men säkert så blir han tryggare! 🥹

Fick meddelande från jobbet om att jag är helt ensam på mina lektioner idag, dvs jag ska undervisa två ämnen samtidigt igen - utan resurs denna gång. Yey. :(
Tur att jag har fina elever. ❤️

Men hörrni, FREDAG idag! Snart helg! 🥳🥳
 
Vaknade tidigt idag, skönt! Lagat våfflor till frukost till sonen, släppt ut höns och gullat med kaninerna. Lyckan när nya kaninen satt kvar när jag öppnade luckan och inte hoppade längst in i buren - sakta men säkert så blir han tryggare! 🥹

Fick meddelande från jobbet om att jag är helt ensam på mina lektioner idag, dvs jag ska undervisa två ämnen samtidigt igen - utan resurs denna gång. Yey. :(
Tur att jag har fina elever. ❤️

Men hörrni, FREDAG idag! Snart helg! 🥳🥳

Vilken/vilka årskurs/årskurser undervisar du?

Ja, underbart med fredag!
 
I går somnade jag 20:00 :cautious: Det var skönt och välbehövligt.
Är jag pigg nu? Nä. Ont i huvudet och småtrött. Hoppas fredagsjobbet glirder förbi utan stora problem.

När jag kommer hem blir det gymmet. Ska köpa jordgubbar också för att jag tycker faktiskt jag är värd det.
 
Nehej bäst att fylla på med lite mellanmål sen tidig frukost och lite lätt magkatarr att hålla i chack, åt frukost före tuppen med. Pluggat en del, luftat mej å katt med att bära in ved. Nu åka och handla innan fredagsstormen 😄
 
Jag jobbar halvdag idag så ska beta av några mail nu och och sen gå på pedikyr.
Synd att det är typ 0-gradigt och absolut inte sandalväder nu när man får fina fötter 😅 men kommer bli skönt oavsett.
 
Skelett och muskelvärk i hela kroppen som kombineras med huvudvärk och feberfrossa på nivån galet huttrande och okontrollerbart tandskallrande rekommenderas icke!

Tror (hoppas) dock att det värsta gett med sig nu och biverkningar till trots, hade jag gjort samma val igen eftersom öviga alternativ faktiskt är sämre 😅

Tänkte mig in på människobyn en sväng sen och beroende på hur det känns efter det så kanske det blir lite utepyssel sen. Strålande sol -än så länge- idag 🌞
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Jag sitter som vanligt och jobbar. Igår somnade jag på soffan och katten somnade på mig.
99 100 101
Svar
2 012
· Visningar
69 143
Skola & Jobb Som en uppdatering på gamla tråden, så blev jag "av med jobbet". Fick besked om detta idag, att jag inte fick en tillsvidareanställning...
Svar
19
· Visningar
2 721
Skola & Jobb Jag har bytt arbetsgivare ett par gånger i livet och det har varit lite olika. En chef tycker jag var lite väl ful när hon mer eller...
2
Svar
34
· Visningar
1 919
Senast: RedQueen
·
Hemmet Finns intresse av en sån tråd? Vi kanske kan ge varandra tips, idéer och pepp? Jag har fått tips om ett hus som jag ska titta på om 2...
4 5 6
Svar
117
· Visningar
6 076
Senast: bettysmatte
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp