Vad gör vi? Del CXII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Försöker desperat fundera ut om man ska välja en rödbrun valp eller en svart. Det enda som egentligen skiljer är just färgen, I övrigt är de väldigt lika både exteriört och mentalt...
 
På jobb och fått massor gjort trots ruggigt dålig start på dagen.

83092470_10157087803116819_1807299045333401600_o.jpg


Känner inte av det nämnvärt.
 
Jag måste nog boka ett besök hos gynekologen så fort den här mensen är över :cautious: har aldrig gått på koll (:o:angel:) och mensen har varit lite lustig med mellanblödningar de senaste par månaderna, lika bra att göra ett besök då!
Men tänker säga till om att de får ta någon som är extra försiktig, är nervös och privat av mig :cautious:
 
Jag är fruktansvärt trött på min huvudvärk nu. Kommer krypande på måndagen och försvinner på lördagsmorgon 🤷‍♀️ Nu har jag haft så i snart ett år. Annars är det full rulle på jobbet, så jag hinner inte tänka så mycket på det.
 
Jag är fruktansvärt trött på min huvudvärk nu. Kommer krypande på måndagen och försvinner på lördagsmorgon 🤷‍♀️ Nu har jag haft så i snart ett år. Annars är det full rulle på jobbet, så jag hinner inte tänka så mycket på det.

Stressrelaterad migrän? Det hade jag när jag var gravid med första ungen. Stressigt jobb och sen en graviditet gav mig ständig huvudvärk. Det släppte när jag blev sjukskriven.
 
Usch magsjuka är verkligen det värsta som finns.
Så törstig men kan inte ens dricka för då är det dags igen. Och magen gör ont så den skriker och det är ett vattenfall bak.
Inte ofta jag tycker synd om mig själv men idag gör jag det. :arghh:
Din stackare, jag tycker också synd om dig :(. Krya på dig, hoppas det är över snart.
 
Jag är fruktansvärt trött på min huvudvärk nu. Kommer krypande på måndagen och försvinner på lördagsmorgon 🤷‍♀️ Nu har jag haft så i snart ett år. Annars är det full rulle på jobbet, så jag hinner inte tänka så mycket på det.
Låter ju som något kopplat till jobbet, eller sover du för lite på vardagsnätterna?
Mvh talar av erfarenhet angående det sista :o:angel:
 
Jag är fruktansvärt trött på min huvudvärk nu. Kommer krypande på måndagen och försvinner på lördagsmorgon 🤷‍♀️ Nu har jag haft så i snart ett år. Annars är det full rulle på jobbet, så jag hinner inte tänka så mycket på det.
Nytt jobb? Något i lokalerna som får dig att må dåligt? Stress? Dålig arbetsställning? Låter inte bra och väldigt jobbigt! :(
 
Stressrelaterad migrän? Det hade jag när jag var gravid med första ungen. Stressigt jobb och sen en graviditet gav mig ständig huvudvärk. Det släppte när jag blev sjukskriven.
Låter ju som något kopplat till jobbet, eller sover du för lite på vardagsnätterna?
Mvh talar av erfarenhet angående det sista :o:angel:
Nytt jobb? Något i lokalerna som får dig att må dåligt? Stress? Dålig arbetsställning? Låter inte bra och väldigt jobbigt! :(

Vad gulliga ni är! Jag misstänker mer och mer att det är stress. Först fick jag ju diagnosen blodbrist för kanske två år sen, nu är det ordnat. Sedan var jag inne hos läkaren för kanske ett halvår sedan och de hävdade spänningshuvudvärk. Men ingen av läkarna har reagerat med att tro att det är stress, så det kanske inte är det?
Sover gör jag 8-9h om dagen, jag är ju så himla trött hela tiden så noll problem att gå och lägga mig på nätterna :D
 
Pjaa... skulle ta ut en matlåda ur Kylen o värma I mikron... hux flux lågt lådan vid Altandörren o jag simmade runt på golvet. Ambulans, röntgen natt på vårdavdelning, operation... luxerad höft, brutrt lårben, får endast "punktmarkera" ej stödja på onda Benet på 6 veckor, man kan hålla sig för skratt...
 
Vad gulliga ni är! Jag misstänker mer och mer att det är stress. Först fick jag ju diagnosen blodbrist för kanske två år sen, nu är det ordnat. Sedan var jag inne hos läkaren för kanske ett halvår sedan och de hävdade spänningshuvudvärk. Men ingen av läkarna har reagerat med att tro att det är stress, så det kanske inte är det?
Sover gör jag 8-9h om dagen, jag är ju så himla trött hela tiden så noll problem att gå och lägga mig på nätterna :D
Kan inte spänningshuvudvärk orsakas av stress då? Jag menar, det ena utesluter väl inte det andra? Man kan ju spänna sig av stress tänker jag.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Svar
924
· Visningar
49 310
Senast: mysboll
·
  • Låst
Tjatter Jag ska strax laga mat... bara jag kommer på vad jag ska laga. Katten ockuperar husses soffa och har just annekterat hans kudde.
99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
68 198
Senast: Glimra
·
  • Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar vid datorn men ska strax ut i skogen. Kisse chillar, hon har sin egen säng i fältkontoret!
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
68 651
Hemmet Ska göra årets tråkigaste inköp, en ny toalett! Men jag blev osäker på om man får med allt man behöver när man köper toalett eller ska...
2
Svar
30
· Visningar
1 788
Senast: orkide
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp