Vad gör vi? Del CXLII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Håller på att bli fullkomligt vansinnig på hostan. Kan inte sova öht, hostattack var 10 minut.
Har druckit 2 liter vatten på en timme, hjälper ingenting förutom att jag har ont i magen. Aldrig haft så vansinnigt irriterande hosta i hela mitt liv, som typ inte existerar under dagen och kommer på natten och förstör. :banghead:
Nu är det fjärde natten jag inte får sova.

Ska man ge upp och bara skita i att sova eller vad sjutton gör man :crazy: hjälper ju inte att jag är så vansinnigt förbannad på hostan att jag håller på att gå i taket.
 
Fixade cocillana via internetdoktor! Himla bra ändå, ingen kö heller klockan 4.30 på morgonen. :D
Nu måste jag bara vänta på att dagen ska gry så jag kan ta en dusch, och sen vänta på att apoteket öppnar. Sen kanske jag kan få sova :banana:
Har så vansinnigt tråkigt :cautious:
 
De har planerat strömavbrott imorgon ett gäng h.
Tänkte att dator/fiber etc är ju borta. Så vad gör jag?
”Ja, jag kan städa!”
Nej..
Tvätta? Baka? Bada hundarna? Nope!
Vad man är beroende av el! 😅
Städa KAN du ju göra :) ! Dammsug innan elen försvinner, förbered ev vatten i hinkar. Sedan kan du ju moppa, damma, och plocka hur mycket som helst utan ström!

Haha.... Det får mig att minnas en serie för några år sedan där Lotta Lundgren och Erik Haag levde som man gjorde vid olika tidpunkter i Sverige. När de tvingades leva i en lägenhet utan el var något av det jobbigaste för dem hur skitigt allting kändes när de inte fick dammsuga, utan bara sopa golven.... :D
 
Städa KAN du ju göra :) ! Dammsug innan elen försvinner, förbered ev vatten i hinkar. Sedan kan du ju moppa, damma, och plocka hur mycket som helst utan ström!

Haha.... Det får mig att minnas en serie för några år sedan där Lotta Lundgren och Erik Haag levde som man gjorde vid olika tidpunkter i Sverige. När de tvingades leva i en lägenhet utan el var något av det jobbigaste för dem hur skitigt allting kändes när de inte fick dammsuga, utan bara sopa golven.... :D
Så mkt enklare att städa med ström och kunna ha varmt vatten etc. Så det tar jag när vi får ström igen.
Jag har mkt att göra iaf. 😅
 
Brrr vad ruggigt det är ute.

Försöker övertala ena hunden att mattes knä är dåligt och visar hundsängen att den är bättre. Hon är inte nöjd.

Glömde insulinet i morses så vid lunch är det jag som rullar på hemåt för att hämta det. Skönt att komma från jobbet lite
 
God morgon!

96A30D2F-60F8-411E-A060-095F07380442.jpeg
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Stör mig på att jag blev akut hungrig. Kommer ta en timme till maten är klar.
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
103 831
Senast: pepp
·
  • Låst
Relationer Jag har på senare år reflekterat över att det fanns en tjej jag inte var så snäll mot i grundskolan. Jag kommer inte ihåg så mycket...
13 14 15
Svar
286
· Visningar
13 904
Kropp & Själ God morgon, och gott nytt år! :heart Jag har lite nätfasta över ledigheterna men behöver verkligen er expertis just nu. Jag berättade...
2
Svar
38
· Visningar
3 717
Senast: Badger
·
  • Låst
Tjatter Spännande jobbnyheter idag (eventuellt)! Kisse ockuperar husses soffa och kudde som vanligt :D
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
65 713
Senast: Scata
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2023 -den andra
  • Valp 2024
  • Lösa hundar

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp