Vad gör vi? Del CXXI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Plåsterlim bör inte vara på såret utan på sidorna om det.
Sant. Men beroende på hur stort såret är i förhållande till plåstret kanske linmet ändå är nära såret. Tänkte mest att det nog är rätt obekvämt att få nagellacksremover i/på såret. Men om det är tillräckligt långt ifrån är det ju lugnt :)
 
Trött.😴 Ska bli så skönt att sova Nyligen kommit hem igen och är helt klart redo för sängen i både huvud och kropp efter denna dag. Jag o kollega har åkt/kört bil ca 65mil idag för att jobba på ca 6h på plats.

Jag tänker iaf ha sovmorgon imorgon.
 
Långfrukost idag då jag inte ska iväg med ungar någon speciell tid. Ska skjutsa yngsta dottern till hennes farmor sen bara :)

Dricker kaffe, läser Islandshästen (klubbtidning) och pillar i håret. Provade en annan hårinpackning igår och det blev sååå mjukt så jag kan inte låta bli att känna på det hela tiden😅 Luktar gott också!
 
Är det verkligen olagligt om det är "rätt verktyg"? Många ormägaren köper ju frysta möss i djuraffären som blivit gasade för att bli djurfoder. Men de borde ju med all säkerhet använda rätt saker så det går snabbt som attans.

Gjorde mer ont i mitt hjärta över att läsa att folk ansåg att dränka dem lät som ett bättre alternativ.. :(
Jag är inte fullt inläst på exakt hur det är okej, men det pratades om att koppla en slang från avgassystemet på bilen.. 😑 dränka var väl "lättare", bara slänga ner buren i en vattentunna....
 
20201202_125905.jpg


Idag blir det ett besök på kliniken för vår ponnypojke ❤
Han var mycket piggare igår men hade märkbart mycket svårare att tugga sitt hö under dagen. Får bli en koll på dom redan slitna tänderna.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Jag har städat halva dagen och var sedan till särbon på jobbet med lite hembakat till honom och hans kollegor. Kisse igår på TV-soffan:
76 77 78
Svar
1 541
· Visningar
45 908
  • Låst
Tjatter Spännande jobbnyheter idag (eventuellt)! Kisse ockuperar husses soffa och kudde som vanligt :D
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
65 418
Senast: Scata
·
Relationer Visste inte var jag skulle lägga tråden, men moderator får flytta om den passar bättre någon annanstans. Jag hyr ju ut ett rum via...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
5 578
Senast: Wille
·
Fritid Är det någon som har eluppvärmda skosulor? Vilken sort/vilket märke använder ni och hur tycker ni de är? Hur fungerar de? Framförallt...
Svar
7
· Visningar
424
Senast: KesoNeso
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp