Vad gör vi den CIV (104)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag kollade just om jag kunde boka in mig på en turridning i helgen, men dessvärre var det fullbokat. Sen funderar jag på om ett alternativ skulle vara att hyra en kanot eller kajak, men kajak är jag inte riktigt bekväm med och kanot är kanske svårpaddlat när man är ensam?

Synd med turridningen!
Vad är det som gör att du tvekar gällande kajak?

Jag är ju ingen supervan paddlare direkt. Verkligen inte!
Men jag har paddlat kajak ett gäng gånger med vänner som haft egna. Det var inget jag tyckte var svårt i det, ens de första gångerna som supergrön.
 
57BD6B91-7D55-4A57-98E5-B169F9A5F50A.jpeg


Jag hoppas verkligen att det går bra imorgon, jag är lite mätt på de här böckerna nu 🙊
 
Har absolut ingen motivation till något alls, men kollegavännen övertalade mig att komma till klättercentret... Får se om jag ångrar mig, det lär vara massor av folk där som jag känner idag och jag har ingen som helst lust att vara social.
 
Ätit Hjort! Vet inte om jag ätit det tidigare men jättegott var det! Undrar om det var viltfångat måste ju nästan ha varit det? Tänkte inte på att fråga, åt på restaurang nämligen.
Fyndade även tre (3!!) par byxor till ett löjligt lågt pris så nu slipper jag ta på mig blöta brallor (har ingen torktumlare) om jag ska iväg nånstans och behöver vara vettigt klädd! Känner mig nästan lite lyrisk över att ha så många fina byxor att välja mellan :banana:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Samhälle Funderade på att lägga detta i dumma frågor men startar en ny tråd istället. Vi har flerbarnstillägg. Jag har alltid haft svårt att...
14 15 16
Svar
305
· Visningar
13 697
Senast: Breaktown
·
Fordon Gör en spin-off på min egen tråd: Ni som äger bil: hur mycket av er inkomst lägger ni på bil- och transportrelaterade kostnader...
2 3
Svar
42
· Visningar
1 274
Senast: Viva
·
Trädgård & Växter Jag tänkte att istället för att skriva om balkonglådor i VGV är det dags för en ny balkongtråd. Jag struntade fullständigt i min...
2 3
Svar
57
· Visningar
2 011
Senast: Avalbane
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag hade inte tänkt starta någon ny tråd. Vill inte det. Vill inte berätta. Men ju mer jag håller saker inom mig ju mer uppäten blir...
9 10 11
Svar
203
· Visningar
21 444
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp