Vad gör vi? Del CCXXVI

Bukefalos 30 år!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Gasmannen gav mig förresten ett supertips på övernattningståg till London! Jag letade ju ett men det kommer inte upp på den vanliga hemsidan utan man måste specifikt söka just det tåget. Låter jättesmidigt för min passresa ned i Maj, så slipper jag lämna kisse ensam så länge. Då kan jag åka ned och hem på samma dag (typ). Lite dyrare i och för sig, men annars måste jag ju betala för övernattning så det går på ett ut.

Hoppas du är ledig till helgen i alla fall?
Jag vet inte ännu, hoppas faktiskt på att få jobba för att dra in lite mer ÖT.
Vattnet var fruset i stallet i morse, tog sin lilla tid att värma upp kranen så jag kunde fylla på åt hästarna. Lekte lite med hundarna medan jag väntade på vattnet men fick snabbt slänga in dem i bilen då det kom folk med hundar som skulle passera. Missade att ta rätt på ena bollen så nu är den slaktad. 🙄

Kallt som :devil: idag, ordentligt påbylsad iaf. Har tittat på två lägenheter och ska kolla den tredje nu kl 13:15, efter den åker jag och jobbar till 22 ikväll. Pratade nyss med kollegan och vi kom överens om att jag ska ställa in mig på att jobba hennes pass men om hon känner att hon orkar och att rösten håller så ringer hon i morgon om hon ska jobba.

Nu har jag bokat nattåget! Det fanns bara fem stolar kvar även såhär långt i förväg (reser 3:e Maj) så jag kände att det var lika bra. Vore surt att missa.

Det var ändå inte så farligt. ~750 spänn för sittplats, jämfört med ett dagtåg på mellan 300:- och 500:- plus övernattning på ett hotell.

Senast ändrad:
Sitter och letar efter bra fysioterapeuter som kan fot och idrotsskador.
Så svårt att veta vilka som kan vara bra! Har hittills hittat 8 stycken.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Vad gör vi? Del CCXXXV
  • Vad gör vi? Del CCXXXIV
  • Vad gör vi? Del CCXXXIII
  • Vad gör vi? Del CCXXXII

Hästnyheter

Bukefalos, Radannonser

Allmänt, Dagbok

Barn

Hund