Vad gör vi? Del CCXXVI

Bukefalos 30 år!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Har anmält intresse för att titta på huset för 1.295. Jättepopulärt såklart. Värmesystem kanske behövs ses över ser det ut som.
Stallägaren sa kolla taket. Får väl googla vad man ska kolla efter vid just tak.
Helt generellt är det väl rätt svårt att kolla tak själv? Om du är seriöst intresserad sedan så är det väl en besiktningman som kan hjälpa dig med det. Eller om du har någon snickarkompis som kan följa med dig på visningen?

På jobb. Idag är jag segare än segast och tänker ha mössa på mig hela dagen för jag orkade inte borst ahåret imorses :D

Tur jag jobbar på den "kalla" sidan dvs vi har mycket kallare här än resten av butiken då jag sitter precs kall-lagret typ. Idag är det riktigt varmt här inne det är hela 18 grader

Har fått ett nytt armbågs stöd jag ska ha fram till operationen
Den verkar vara bra. Blir inte varm under den när jag blir svettig

Hästen har vilodag så då får jag hitta på något annat innan jobbet.
Bakar bullar med chokladfyllning 😍
Kommer bli glada kollegor i em 😁
20260219_083048.webp

Fick aldrig ugnen gjord häromdagen, så den är preppad nu. Rengör den när jag kommer hem från fåglar och städhus lite senare.
Hade dock ingen rengöringsgel hemma så jag fick använda spray istället och märker att jag glömt hur stark lukten är. Jag får nog lämna köksfönstret påglänt och fläkten på!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Vad gör vi? Del CCXXXV
  • Vad gör vi? Del CCXXXIV
  • Vad gör vi? Del CCXXXIII
  • Vad gör vi? Del CCXXXII

Hästnyheter

Bukefalos, Radannonser

Allmänt, Dagbok

Barn

Hund