Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Helt generellt är det väl rätt svårt att kolla tak själv? Om du är seriöst intresserad sedan så är det väl en besiktningman som kan hjälpa dig med det. Eller om du har någon snickarkompis som kan följa med dig på visningen?Har anmält intresse för att titta på huset för 1.295. Jättepopulärt såklart. Värmesystem kanske behövs ses över ser det ut som.
Stallägaren sa kolla taket. Får väl googla vad man ska kolla efter vid just tak.
Jag har märkt av ljuset på kvällen också. Vid 18-tiden var det inte helt mörkt här igårKlockan är straxt efter sju på morgonen och det är (nästan) ljust ute!God morgon världen!
En gång när jag skulle hem från veterinären fick vi drogs hästen så jag kunde få med den hem![]()
Satt upp på hästryggen 18:06 pch då var det rejäl skymning men ändåJag har märkt av ljuset på kvällen också. Vid 18-tiden var det inte helt mörkt här igår!
Vad är det för värmesystem nu?Har anmält intresse för att titta på huset för 1.295. Jättepopulärt såklart. Värmesystem kanske behövs ses över ser det ut som.
Stallägaren sa kolla taket. Får väl googla vad man ska kolla efter vid just tak.
Du skulle få plats med sjukt mycket böcker.Vad "fint" mitt rum/bibliotek skulle bli ....![]()
Hästen har vilodag så då får jag hitta på något annat innan jobbet.
Bakar bullar med chokladfyllning
Kommer bli glada kollegor i em
Visa bifogad fil 181463