Vad gör vi nu då? Del LXV

Status
Stängd för vidare inlägg.
:heart

Det är verkligen skitjobbigt. Maxdosen kan jag bara ta till natten annars kan jag varken jobba eller köra bil vilket är nödvändigt bl.a. till stallet.
Och så allt detta klagade :o gör att jag skäms dessutom men frustrationen blir för stor för ofta nu för tiden :(

Klart man får klaga! Det är vidrigt att ha så ont att kroppen inte vill hänga med på det man vill göra :heart

:heart

Det är verkligen skitjobbigt. Maxdosen kan jag bara ta till natten annars kan jag varken jobba eller köra bil vilket är nödvändigt bl.a. till stallet.
Och så allt detta klagade :o gör att jag skäms dessutom men frustrationen blir för stor för ofta nu för tiden :(
Usch, då förstår jag att det tar emot ännu mer. Det är en svår avvägning när man försöker att vara fungerande men samtidigt inte ta ut maxdos för tidigt.

Klaga på, jag klagar också en massa känner jag och hoppas verkligen att ingen stör sig på det men Buke är fantastiskt på att stötta :love::up:

Sov till strax före halv nio, åt nyttig frukost och diskade och lagade middagen. Sen ner till stallet och tömkörde hästen i skogen en sväng :). Duschat och nu mumsar jag i mig rester från grillningen igår till lunch innan jag snart ska åka och jobba kväll :).

Syrran vill bjuda på asiatisk buffé (de har även annat) och jag är lite avvaktande eftersom jag inte kan äta något med mjölkprotein i. Har kontaktat restaurangen och inväntar svar på om det är "säkert" för mig att äta deras buffé. Jag har liksom nolltolerans så inte ens "spår av mjölk" ska jag äta.

Är superförkyld och hemma från jobbet.
Vill så gärna gå imorgon då det är foto men måste orka jobba på onsdag då det är ap-möte.
Beslutsångest deluxe.
Är en rätt lång dag imorgon med full fart hela dagen med

Usch, då förstår jag att det tar emot ännu mer. Det är en svår avvägning när man försöker att vara fungerande men samtidigt inte ta ut maxdos för tidigt.

Klaga på, jag klagar också en massa känner jag och hoppas verkligen att ingen stör sig på det men Buke är fantastiskt på att stötta :love::up:
Klart jag stör mig, jag stör mig på det mesta och en del stör sig på mig men vad kan man begära när man är från Eskilstuna, uppväxt i Hagnestahill och tjurig. :cool:

Även jag har missat vad som hänt med törnis, tänkte här om dagen att hon kanske är ute och reser igen eftersom jag inte sett henne på länge...

Nu har jag varit på provtagningen. Det är en forskningsstudie om något. Vad det är vet jag inte.
Hen tog 3 prover i snippan och 3 i anus. Med tops.
Får 250 kr + 1 biobiljett för det

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Viktigt att stretcha när en jobbat hårt! 41 42 43
Svar
845
· Visningar
24 989
  • Låst
Tjatter Dödstrött pga allergi och allergimedicin men vilket ljuvligt väder det var igår! Inte lika trevligt idag men uppehåll ännu så jag ska... 99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
70 658
Tjatter Jag och sambon åker ner till västsverige i månadsskiftet maj/juni. Vi kommer bo och utgå från Ullared till en början och spendera två... 2 3
Svar
41
· Visningar
1 171
Senast: Blyger
·
  • Låst
Tjatter Katten njöt i solen tidigare idag (jag njöt av den utomhus). 99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
69 254