Det var påhopp på henne som person som moderator raderade.
Men fy
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det var påhopp på henne som person som moderator raderade.
Verkligen syndHar jag helt missat. Synd. Saknar @tornblomma här inne. Funderade häromdagen på var hon tagit vägen.
Har jag helt missat. Synd. Saknar @tornblomma här inne. Funderade häromdagen på var hon tagit vägen.
Glad nyhet på jobbet, igen. Jag fick den placering som jag söktNu väntar jag bara med spänning på att det ska bli officiellt och att jag får veta vilka de två andra är
![]()
Det är verkligen skitjobbigt. Maxdosen kan jag bara ta till natten annars kan jag varken jobba eller köra bil vilket är nödvändigt bl.a. till stallet.
Och så allt detta klagadegör att jag skäms dessutom men frustrationen blir för stor för ofta nu för tiden
![]()
Usch, då förstår jag att det tar emot ännu mer. Det är en svår avvägning när man försöker att vara fungerande men samtidigt inte ta ut maxdos för tidigt.
Det är verkligen skitjobbigt. Maxdosen kan jag bara ta till natten annars kan jag varken jobba eller köra bil vilket är nödvändigt bl.a. till stallet.
Och så allt detta klagadegör att jag skäms dessutom men frustrationen blir för stor för ofta nu för tiden
![]()
Det är tydligen lite olika hur de reagerar. Jag har aldrig råkat ut för de småjävlarna förr. Men det var riktigt jäkla otäckt för hästen jag red blev smått tokig. Jag blev faktiskt rädd.
Snabbare än vinden idag. Tre koppar kaffe, borta. Kloklippning på katterna, dom fattade inte ens vad som hände. En decimeter kvar att sticka. Lunchchipsen, borta på 35 sekunder. Svisch svisch!
Och jag har tydligen missat något.japp. Föga märkligt efter den attacken
Usch, då förstår jag att det tar emot ännu mer. Det är en svår avvägning när man försöker att vara fungerande men samtidigt inte ta ut maxdos för tidigt.
Klaga på, jag klagar också en massa känner jag och hoppas verkligen att ingen stör sig på det men Buke är fantastiskt på att stötta![]()
Klart man får klaga! Det är vidrigt att ha så ont att kroppen inte vill hänga med på det man vill göra![]()
Klart jag stör mig, jag stör mig på det mesta och en del stör sig på mig men vad kan man begära när man är från Eskilstuna, uppväxt i Hagnestahill och tjurig.Usch, då förstår jag att det tar emot ännu mer. Det är en svår avvägning när man försöker att vara fungerande men samtidigt inte ta ut maxdos för tidigt.
Klaga på, jag klagar också en massa känner jag och hoppas verkligen att ingen stör sig på det men Buke är fantastiskt på att stötta![]()