Vad gör vi nu då? Del LXV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Min medicin har gett ganska hemska biverkningar. Så jag tänker inte ta den mer. Och jag har knappt kunnat stå på benen i dag.musklerna darrar och jag får anstränga mig för att hålla balansen. Ändå är "skovet" påväg tillbaka nu. Jag ska tillbaka till vc i morgon. Nu får dom nog försöka hitta orsaken i stället för för att försöka dämpa symptomen på nåt dom inte vet vad det är. Oavsett är det väldigt läskigt att hantera hästarna och köra bil när jag inte riktigt kan lita på att benen bär mig. Hittills har det dock fungerat men jag gör inte mer än jag måste. Jag börjar verkligen bli trött på det här nu :(

Bonden har varit knäpptyst i dag.... :cautious:

Har varit på möte och planerat våran förenings 50 års aktiviteter .Blir en del jobb för oss i styrelsen då vi ska ha öppet hus med prova på den lördagen då vi hyrt ut anläggningen till en annan förening som håller på med liknande aktiviteter som vi gör sedan blir det en fest senare i höst .Jag har varit medlem i 40 år :nailbiting: tusan vad gammal jag blivit

Min medicin har gett ganska hemska biverkningar. Så jag tänker inte ta den mer. Och jag har knappt kunnat stå på benen i dag.musklerna darrar och jag får anstränga mig för att hålla balansen. Ändå är "skovet" påväg tillbaka nu. Jag ska tillbaka till vc i morgon. Nu får dom nog försöka hitta orsaken i stället för för att försöka dämpa symptomen på nåt dom inte vet vad det är. Oavsett är det väldigt läskigt att hantera hästarna och köra bil när jag inte riktigt kan lita på att benen bär mig. Hittills har det dock fungerat men jag gör inte mer än jag måste. Jag börjar verkligen bli trött på det här nu :(

Bonden har varit knäpptyst i dag.... :cautious:

Det är inte symptom på att du börjat? Kag kan må pyrt på min medicin vid insättning, det lägger sig på 2-3 dagar.

Det är inte symptom på att du börjat? Kag kan må pyrt på min medicin vid insättning, det lägger sig på 2-3 dagar.
Nej symptom sen innan finns kvar och har blivit värre, plus att jag fått hemska biverkningar av medicinen. Jag fungerar knappt som människa på den.
Dom säger att biverkningarna kan ge sig om några veckor/ månader. Det är outhärdligt ärligt talat.

Nu är jag hemma och har både hunnit tända i pannan och slänga i en tvättmaskin.

@athena_arabians fick en något annorlunda födelsedag :rofl:

Jag hade inte en susning om att hon fyllde så jag hade bokat in mig på ett "fönsterkul". Fönster är nu urtagna, skrapade, oljade och flera rutor bytta. Och en fönstersmyg nymålad. Också ett sätt att fira :up: :D
:heart Tack för en härlig dag!! :heart

...och som vanligt när man åker från Svärdsjö har man mer med sig hem än man kom dit med. Jag lämnade en halv burk kitt. Kom hem med chiliplanta och fyra chilis. Någon enda gång ska det väl lyckas att komma hem med mindre lass än man kom dit med? :meh:
:D

Minns inte vem som frågade om TVkanalerna?
Nu stod det info. remsa i nederkant på bilden, risk att inte kunna se kanalerna.

Så verkar inte löst.

Om någon vill tagga den/dom det rör är jag tacksam för hjälpen då jag sitter på mobilen.

Haft en tokkörig dag på jobbet. Fick helt nog vid 17 och gick till stallet och organiserade om alla mina miljarder saker. Någon råttjävel hade tuggat sönder ett Equiline-täcke(använt 2 ggr i trailern bara innan träning), ett Eskadrontäcke och ett billigare från Hööks. Så nu har jag köpt plastlådor att ha allt i.
Hittade lite saker jag glömt och blev glad över.
Fortsatte organiserandet lite hemma.
Nu ska jag varva ner inför lång dag imorgon.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Viktigt att stretcha när en jobbat hårt! 73 74 75
Svar
1 498
· Visningar
51 727
  • Låst
Tjatter Dödstrött pga allergi och allergimedicin men vilket ljuvligt väder det var igår! Inte lika trevligt idag men uppehåll ännu så jag ska... 99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
71 069
Tjatter Jag och sambon åker ner till västsverige i månadsskiftet maj/juni. Vi kommer bo och utgå från Ullared till en början och spendera två... 2 3
Svar
41
· Visningar
1 188
Senast: Blyger
·
  • Låst
Tjatter Katten njöt i solen tidigare idag (jag njöt av den utomhus). 99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
69 606