Tårtan vid din avatar kommer säkert upp ändå.Jag kan nog komma undan med att ha födelsedag i smyg när den dagen kommer. Ingen här vet nämligen när det är. Om man inte vet vem jag är på FB då....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tårtan vid din avatar kommer säkert upp ändå.Jag kan nog komma undan med att ha födelsedag i smyg när den dagen kommer. Ingen här vet nämligen när det är. Om man inte vet vem jag är på FB då....
Vilka kanaler blir vi av med i natt? Eller har det löst sig?
Jo det är som jag sagt tidigare vi är inga ägare utan kattens personal.Fungerar lika här hemma .Verkar som jag står längst ner på stegen i familjen då det gäller vem som styr härSitter och har katt i knä, skulle vilja flytta till soffan dock men känns taskigt när hon halvsover på armen.
Undrar vem som styr i en del fall här hemma?![]()
Min medicin har gett ganska hemska biverkningar. Så jag tänker inte ta den mer. Och jag har knappt kunnat stå på benen i dag.musklerna darrar och jag får anstränga mig för att hålla balansen. Ändå är "skovet" påväg tillbaka nu. Jag ska tillbaka till vc i morgon. Nu får dom nog försöka hitta orsaken i stället för för att försöka dämpa symptomen på nåt dom inte vet vad det är. Oavsett är det väldigt läskigt att hantera hästarna och köra bil när jag inte riktigt kan lita på att benen bär mig. Hittills har det dock fungerat men jag gör inte mer än jag måste. Jag börjar verkligen bli trött på det här nu![]()
Bonden har varit knäpptyst i dag....![]()
Nej symptom sen innan finns kvar och har blivit värre, plus att jag fått hemska biverkningar av medicinen. Jag fungerar knappt som människa på den.Det är inte symptom på att du börjat? Kag kan må pyrt på min medicin vid insättning, det lägger sig på 2-3 dagar.
Efter lite scrollande så @dobbisMinns inte vem som frågade om TVkanalerna?
Nu stod det info. remsa i nederkant på bilden, risk att inte kunna se kanalerna.
Så verkar inte löst.
Om någon vill tagga den/dom det rör är jag tacksam för hjälpen då jag sitter på mobilen.
Lycka till...och som vanligt när man åker från Svärdsjö har man mer med sig hem än man kom dit med. Jag lämnade en halv burk kitt. Kom hem med chiliplanta och fyra chilis. Någon enda gång ska det väl lyckas att komma hem med mindre lass än man kom dit med?
![]()
Jag hade inte en susning om att hon fyllde så jag hade bokat in mig på ett "fönsterkul". Fönster är nu urtagna, skrapade, oljade och flera rutor bytta. Och en fönstersmyg nymålad. Också ett sätt att fira![]()
![]()
Sov gott men håll inte för hårt i JB för jag tänkte med gosa lite med honom i natt så småningom.Nu börjar det kännas att jag gick upp halv fyra i morse. Ska bara hänga upp tvätten så blir det sängen. Natti!