Vad i hela friden gör vi? Del XXXVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
@tanten , hur är det med ögonen idag?
Tack för att du frågar!
Jag är suddig i konturerna :D

Mycket märklig upplevelse med att högerögat och hjärnan inte är i synk, än. Med jämna mellanrum zoomar jag in och ut. Dvs det jag har framför mig flyttas ifrån mig och tillbaka igen. Speciellt framför datorn. Lite sjösjukekänsla.

Ögonvitan är inte vit. Jag är svullen runt ögat. Men i övrigt är allt rätt normalt - förutom att det är suddigt på höger. Inte ont, inte skavigt, men jag är trött i ögat.
Jag är glad att jag tagit ledigt ett par dagar.

Tack för att du frågar!
Jag är suddig i konturerna :D

Mycket märklig upplevelse med att högerögat och hjärnan inte är i synk, än. Med jämna mellanrum zoomar jag in och ut. Dvs det jag har framför mig flyttas ifrån mig och tillbaka igen. Speciellt framför datorn. Lite sjösjukekänsla.

Ögonvitan är inte vit. Jag är svullen runt ögat. Men i övrigt är allt rätt normalt - förutom att det är suddigt på höger. Inte ont, inte skavigt, men jag är trött i ögat.
Jag är glad att jag tagit ledigt ett par dagar.

Smart! Det blir säkert bra med lite vila!

Sitter och tittar pa en video av en frammande man som kuskar omkring och slickar pa Europas mest smutsiga stallen. Jag beskriver det inte narmare an sa, for allas var trevnad.

Varfor maste foretag hitta pa marknadsforingsprojekt som det, och varfor maste det bli just jag som far uppgiften att analysera det?! Kommer inte att vilja ata pa flera timmar efter det har i alla fall, det ar en sak som ar saker! :yuck::yuck::yuck:

Sitter och tittar pa en video av en frammande man som kuskar omkring och slickar pa Europas mest smutsiga stallen. Jag beskriver det inte narmare an sa, for allas var trevnad.

Varfor maste foretag hitta pa marknadsforingsprojekt som det, och varfor maste det bli just jag som far uppgiften att analysera det?! Kommer inte att vilja ata pa flera timmar efter det har i alla fall, det ar en sak som ar saker! :yuck::yuck::yuck:

Öh marknadsföring? Skämtar du?!?!

Jag hade inte fixat att se något sådant utan att kräkas :yuck:

Öh marknadsföring? Skämtar du?!?!

Jag hade inte fixat att se något sådant utan att kräkas :yuck:
Jo, man undrar ju... Poangen for foretaget ar att visa hur deras produkt hjalper immunforsvaret och ser till att man inte blir sjuk, aven om man utsatts for ovanligt mycket bakterier, om man anvander produkten pa en daglig basis. Jag forstar vad de forsoker gora, men kan inte tycka att det ar en bra ide oavsett hur mycket jag forsoker. Jag tittar bort vid de allra varsta bitarna...:wtf:

Blev helt slut efter ansiktsbehandlingen idag. Orkade knappt köra hem :eek:

Köpte fågelmat på Granngården och när jag lyfte in 2*5kg i bilen så protesterade bäckenet högt. Som knivar :crazy:

Jo, man undrar ju... Poangen for foretaget ar att visa hur deras produkt hjalper immunforsvaret och ser till att man inte blir sjuk, aven om man utsatts for ovanligt mycket bakterier, om man anvander produkten pa en daglig basis. Jag forstar vad de forsoker gora, men kan inte tycka att det ar en bra ide oavsett hur mycket jag forsoker. Jag tittar bort vid de allra varsta bitarna...:wtf:

Ojojoj tänk om folk visste vad ett överaktiv immunförsvar kan göra med kroppen.

Men ändå, otroligt dålig marknadsföring. Jag hade inte köpt en produkt med sådan marknadsföring för jag hade bara förknippat den med smuts och äckel.

Blääää

Ojojoj tänk om folk visste vad ett överaktiv immunförsvar kan göra med kroppen.

Men ändå, otroligt dålig marknadsföring. Jag hade inte köpt en produkt med sådan marknadsföring för jag hade bara förknippat den med smuts och äckel.

Blääää
Jag är helt enig! De har haft en hel del märkliga och dåliga marknadsföringsideer, detta företag... Jag som tidigare uppskattade dem och deras produkter känner mig plötsligt inte riktigt lika positiv!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Mina glasögon har gått sönder så nu finns det inte mycket att be för. Jag måste köpa nya. Men hur i hela friden ska jag kunna jämföra...
Svar
4
· Visningar
297
Senast: Cattis_E
·
Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va... 2
Svar
32
· Visningar
1 887
Senast: Inte_Ung
·
Tjatter Viktigt att stretcha när en jobbat hårt! 77 78 79
Svar
1 567
· Visningar
53 629
Senast: Ninnurur
·
  • Låst
Tjatter Dödstrött pga allergi och allergimedicin men vilket ljuvligt väder det var igår! Inte lika trevligt idag men uppehåll ännu så jag ska... 99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
71 185

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka