Bukefalos 28 år!

Vad sysslar vi med? Del LVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Input och åsikter tack. :rofl:

Jag sitter och klurar på om jag ska åka till butiken där jag tydligen (?) blev uppraggad, fördel är ju att jag kan roa mig med och kolla om det ev. stämmer (om den killen nu jobbar vill säga) och jag kan dessutom göra ett annat ärende i en butik vägg i vägg.
Åker jag dit så kommer givetvis rapport hit efteråt.
Nackdel: Jag kan bli väldigt generad och om han inte jobbar så har jag åkt till andra sidan stan i onödan och hade istället kunnat kombinera samma inköp med andra ärenden på annat håll.
Bägge ställena kan jag inte fixa på samma dag.

Så vad tror ni är vettigast?
Åk
 
Nu är det sol iaf. Men blåsigt...:meh:
Min KP hämtade mig hemma. Vi fikade på Ikea. Sen var vi inne på Återbruket, Myrorna, Helping Hand och Jysk - utan att shoppa något:banana:
Sen släppte KP av mig vid tandläkaren.
Väl där togs nya plåtar på gaddar. Hen hittade 2 hål + en tand det troligtvis behövs göra krona på:cry:
Ätit middag hemma- Fisk och riven morot. Eftersom jag inte tycker om potatis:yuck:, så blir det riven morot
 
Kan någon låna ut en katt som kan komma och ligga och kurra på min mage. Måste dock klara hosta. Mjuk päls ett krav.
 
Senast ändrad:
@tanten behöver du hjälp i trädgården, hemmet eller vad sjutton som helst så måste du säga till. Vi är nog flera som med glädje kommer till dig och hjälper dig och vi är även flera som tänker på dig :heart
Men hjälp, oj. TACK! Så snällt!

Än så länge går det ...bra. Det åtgår mer svordomar än normalt och jag sover mer än brukligt. Men det går.
 
Idag har det varit alla årstider på samma dag regn,hagel,snö och sol. Och blåser attans gör det eller gjorde när jag gick hem från jobbet
:mad:
 
Jag och grannen har varit ute på promenad med hästarna. Jisses så kallt det är ute! Höll på att förfrysa öronen och saknade min mössa enormt mycket.

Nu är jag dock inne igen så snart blir det hamburgare o pommes och sen ett bad. Min rygg håller på att döda mig efter Ikea-byggandet (kan inte sitta på huk eller knä så det blir lite knepigt att rodda runt en bokhylla ibland ;) ).
 
Ligger och slappar hos spanjoren och väntar på att han ska jobba färdigt. Jag var egentligen på aw med kollegorna (igen, jävla festande det varit på mig på sista tiden). Sen ursäktade jag mig tidigt för jag skulle hinna iväg och köpa en present till kollegan som slutar innan affären stängde. Men jag hade kollat fel på öppettiderna så det var visst redan försent...
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kultur Måste vara fler än jag på Buke som tittar på skräp-TV! :D Vad kollar ni på nu, några tankar om säsonger eller personligheter? En ny...
2 3
Svar
46
· Visningar
2 425
Senast: Fiorano
·
Kultur Miraklet i Gullspång finns på svtplay. Ni som har sett den, vad tycker ni? Har ni några teorier? :nailbiting: Vad är er teori om...
2 3 4
Svar
77
· Visningar
7 385
Senast: Rosett
·
Samhälle Snart kommer ju sommaren och jag älskar att åka ut och bada på sommaren och vill göra det betydligt oftare än min sambo. Åker alltid...
Svar
13
· Visningar
1 077
Senast: Badger
·
Kropp & Själ Jag har i snart 3 månader tränat på gymmet 2 dagar i veckan, mest styrketräning. Har väl blivit lite starkare och sådär och det är...
Svar
9
· Visningar
431

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Bilsätesskydd
  • Valp 2023 -den andra
  • Katter med olika foderbehov

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp