Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

IT & mobiler När jag spelar roller Coaster på min data och ska spara spelet går allt bra men så fort jag ska öppna ett spel så stängs spelet av. Vad...
Svar
4
· Visningar
730
Senast: Ragatan
·
IT & mobiler Gah! Jag blir galen! Yahoo Toolbar går inte att ta bort. :crazy: Iaf inte om man går in på kontrollpanelen, lägg till eller ta bort...
Svar
11
· Visningar
1 964
Senast: Jonas740
·
S
IT & mobiler Hur raderar jag webadresser som ligger i sökfältet ovan i internet explorer? Tack på förhand Carina
Svar
3
· Visningar
1 225
Senast: Jonas740
·
IT & mobiler Har fått en blandplaylist av en kompis som jag nu tänkte försöka bränna ut. Dock så anser Windows Media Player att vissa av låtarna är...
Svar
2
· Visningar
754
Senast: Baka_kun
·
V
IT & mobiler 2 gånger idag så när jag skulle svara på inlägg, så kommer jag ut på google. :mad: Är det nån mer än jag som råkat ut för detta? Är...
Svar
1
· Visningar
736
Senast: Pamela
·
IT & mobiler Någon som vet ett BRA ftp-program som man kan ladda hem? Har ett WS_FTP_ Home Ipwitch som slutat föra över bilder hela. htm filer går...
Svar
6
· Visningar
795
Senast: Pamela
·
IT & mobiler hur gör man så bilder man ska visa i inlägg blir små och klickvänliga? ^^
Svar
5
· Visningar
843
IT & mobiler Ibland kan fönstret röra sig lite. Det verkar gå ihop lite i sidled för att sen återgå till det normala. Inte mycket, nån milimeter. Som...
Svar
9
· Visningar
873
Senast: MissFideli
·
IT & mobiler Jag har massvis med filmer jag skulle vilja redigera. Vilket program använder man för att klippa och klistra? Jag har Windows Movie...
Svar
8
· Visningar
4 475
Senast: mumrikan
·
IT & mobiler Finn det något ställe där man kan kolla ip-adresserna?
Svar
7
· Visningar
890
Senast: enjes
·
K
IT & mobiler Köpte en dator med firewire utag, dell dator... Och nu när jag vill använda det med kameran som också har firewire utag så finns det...
Svar
3
· Visningar
668
Senast: Baka_kun
·
B
IT & mobiler nåt har hänt med min användare på datorn.. när jag loggar in på den är allt borta, allt jag har skrivit, mina bilder (är mest ledsen...
Svar
2
· Visningar
657
Senast: nidron
·
IT & mobiler ....bara undrar (har sökt på sidan under help etc men hittar inget) om /hur man kan "döpa" sin bild till något/ändra namn på den...
Svar
4
· Visningar
865
Senast: Megs
·
IT & mobiler Någon som kan någonting om sådana här saker, har en Samsung dv-kamera som jag försöker koppla in via en USB-port, har hittat drivrutiner...
Svar
5
· Visningar
1 073
Senast: pigleton
·
IT & mobiler någon som vill hjälpa mig med redigering av dessa bilder? ta bort typ flaggstången, bilen bakom och gubben på denna...
Svar
7
· Visningar
953
S
IT & mobiler Minns inte hur man reducerar(stavas det så?) bort ett föremål på en bild. Som i mitt fall så vill ja ta bort tråden och stolpen i hagen...
Svar
3
· Visningar
953
IT & mobiler Min bärbara dator (Acer Travelmate 2310) har en dvd/cd brännare som heter Slimtype DVDRW-833S.Den har nu fått för sig att alla cd...
Svar
4
· Visningar
997
Senast: cissiny
·
V
IT & mobiler såhär är det. Jag har en film på 1 GB i min dator som jag bara måste få ut på DVD. min dator kan inte bränna DVD. hur gör jag?? jag har...
Svar
12
· Visningar
1 255
Senast: pinkyman
·
IT & mobiler Någon som är bra på ipod nano? Försöker fatta apple men går inte alls bra att få in musik.. har mp3 på två olika datorer, så jag har...
Svar
10
· Visningar
944
Senast: Dreama
·
M
IT & mobiler på 70 miljoner (om jag inte hörde fel) i böter fick en kille i USA för att han skickat spam, hur fan reder man ut det?? :confused:
Svar
12
· Visningar
964
Senast: åke
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Akvarietråden IV
  • Uppdateringstråd 29
  • Lösa hundar

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp