Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

IT & mobiler som ni ser.... allt blir galet n'r jag ska skriva n[t h'r... inte alltid, men tillr'ckligt ofta f;r att reta gallfeber p[ mig! n[n...
Svar
14
· Visningar
2 271
Senast: Krulidut
·
N
IT & mobiler Hejsan ;) Jag laddade här om dagen hem Gimp, och har ingen aning om hur det fungerar :confused: Är det kanske någon som vet...
Svar
6
· Visningar
1 447
Senast: sarma
·
S
IT & mobiler Har under en halvtimme fått minst ett mail i minuten från en och samma person (någon jag känner väl). Har jag fått in virus? Hjälp, vad...
Svar
8
· Visningar
995
Senast: Sveipur
·
IT & mobiler Hmm. Jag har som sagt webbläsaren firefox (mozilla om man ska vara ordentlig..) och den sparar allt lösenord som jag använder, förutom...
Svar
3
· Visningar
1 281
Senast: Sorbe
·
M
IT & mobiler är det nån som vet om man kan och isåfall hur logga in på msn från internet utan att ha de installerat??:)
Svar
5
· Visningar
784
Senast: sweet_dreams
·
IT & mobiler Jag vet att jag läst om Windows Movie Maker här på bukes för ett antal månader sedan i en tråd där det fanns en perfekt beskrivning som...
Svar
2
· Visningar
761
Senast: linafina
·
N
IT & mobiler Tänkte vara så irriterande jag bara kan och se efter om någon här har någon idé eller kanske till och med vet vad som är fel med vad det...
Svar
2
· Visningar
706
Senast: Nightchild
·
IT & mobiler Ungeför hur billigt kan man hitta en hyffsat bra laptop?
Svar
3
· Visningar
760
Senast: danne_016
·
C
IT & mobiler Sitter precis och laddar upp en stor fil inkl sida med länk på. Har ju gjort det här massor av gånger utan problem. Nu är det nåt som...
Svar
1
· Visningar
717
Senast: cissiny
·
E
IT & mobiler Jag har en fin meny som är gjord som Css. Men, hur får man upp den på hemsidan? Om man gör en stilmall för t.ex en meny, vart och hur...
Svar
3
· Visningar
767
Senast: Dasjenka
·
M
IT & mobiler Jag behöver en ny mailadress men vad ska man använda? Vad har ni för bra? INTE hotmail
Svar
5
· Visningar
954
Senast: MaLu
·
IT & mobiler Behöver hitta en bra sida där jag kan ladda upp mina bilder från digitalkameran. Hittar bara msn groups men det systemet suger...
Svar
5
· Visningar
1 068
Senast: CmC-05
·
IT & mobiler Jag har en rapport som jag sammanställer. Ett antal sidor diagram kopierar jag och klistrar in i rapporten, allt ser bra ut. Tills jag...
Svar
1
· Visningar
703
Senast: Madick
·
IT & mobiler Efter tråden om Amigaspel så kom jag på att jag måste kolla iaf. Jag älskar att spela dataspel. Vi hade en Amiga förr som var väl...
Svar
4
· Visningar
1 020
Senast: MissFideli
·
N
IT & mobiler Hejsan! jag har suttit och spelat "hästhagar" i flera timmar nu (känns det som) men fattar ingenting! jag har inte fått EN ENDA...
Svar
5
· Visningar
828
Senast: sweep
·
E
IT & mobiler Jag har min lilla hemsida i frontPage, lägger upp den direkt därifrån till mitt konto på 1go.dk, gratissida utan problem. Funkar utmärkt...
Svar
3
· Visningar
801
Senast: Egonson
·
IT & mobiler Hej! Jag kan inte lyssna på musik. Om jag klickar, höger klickar eller ska tabort en låt så startas datorn om. Har varit så ett tag...
Svar
3
· Visningar
1 054
Senast: danne_016
·
IT & mobiler Hur omvandlar man mp3 till "vanligt" format via datorn? Hoppas någon förstår vad jag menar:o
Svar
4
· Visningar
710
Senast: danne_016
·
P
IT & mobiler Avgör själva. Mitt rekord ligger i allafall på 11900 ;) http://www.xaviersite.com/flash/games/acne-be-gone.htm
Svar
12
· Visningar
1 008
Senast: Lanejja
·
IT & mobiler När jag spelar roller Coaster på min data och ska spara spelet går allt bra men så fort jag ska öppna ett spel så stängs spelet av. Vad...
Svar
4
· Visningar
730
Senast: Ragatan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp