Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

IT & mobiler Hej!! En något förvirrad och oerhört frustrerad Irpasnirpa här. Jag har förgäves försökt fixa den ena hemsidan efter den andra...
Svar
3
· Visningar
845
Senast: LadyFrost
·
M
IT & mobiler Vi fick låna en skiva av en som laddat ner nya Harry Potterfilmen. Meningen var att vi skulle kunna kolla på den, men det gick ju...
Svar
6
· Visningar
1 030
Senast: Olius
·
IT & mobiler Åhh har två låtar på hjärnan som jag måste hitta!! Nån som vet nån bra sida på nätet där man kan lyssna?? :bow: :bump:
Svar
11
· Visningar
1 031
Senast: Tobbebobbe
·
A
IT & mobiler Min kamera har fått spunk- eller så kanske det är datorn, eller sladden. De är såhär att jag skulle föra över bilder och gjorde precis...
Svar
2
· Visningar
780
Senast: Asterix
·
IT & mobiler Vad signalerar egentligen toppdomänerna? De nationella toppdomänerna som .se, .dk etc ger sannolikt en geografisk hänvisning, men för en...
Svar
7
· Visningar
1 009
Senast: Butros
·
G
IT & mobiler Har jag förstått det här rätt nu? Kan jag köpa en domän på loopia och peka om den till ett annat webhotell men att man fortfarande...
Svar
6
· Visningar
960
Senast: Godis
·
M
IT & mobiler Hahahahahahahaha :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: Så har jag också fått ett sånt där mail med besked om att jag vunnit en massa pengar...
Svar
11
· Visningar
1 084
Senast: xbella
·
IT & mobiler Undrar om någon vet vart man kan hitta det där äldre märket på Hacke hackspett. Har sökt på google och leta men ingenstans hittar jag...
Svar
4
· Visningar
2 634
Senast: Shettisar
·
IT & mobiler För några veckor sedan skaffade jag en ny iMac och jag är nöjd med det mesta, men webbläsaren Safari ger mig grått hår. Ni som har...
Svar
12
· Visningar
1 375
Senast: Butros
·
IT & mobiler Hur gör man för att visa en egen symbol i adressfältet respektive i listan över favoriter i de webbläsare som möjliggör detta?
Svar
4
· Visningar
1 348
Senast: Butros
·
IT & mobiler Någon som har provat att surfa via 3G nätet med mobilen som modem? Hittade denna variant via 3 för fast pris 299:-/mån sitter ju här ute...
2
Svar
27
· Visningar
1 833
Senast: gylle
·
S
IT & mobiler vad behöver man för 'spelare' för att kunna spela upp .RAR- filer? (Om någon förstod något av det där :p )
Svar
5
· Visningar
866
Senast: Silverstol
·
IT & mobiler ...verkar ju för bra för att vara sant, någon som har erfarenhet av dem? :d Eller någon som vill tipsa om något annat bra och mycket...
2
Svar
28
· Visningar
3 761
Senast: Ne0
·
F
IT & mobiler Hur gör man för att kolla vem som har ett visst IP-nummer? Jag är nyfiken...
Svar
2
· Visningar
684
Senast: Ne0
·
IT & mobiler Hej på er! Den PC jag har hemma har dessvärre inte ett köpt operativsystem, vi har fått det installerat av en bekant när han...
Svar
13
· Visningar
1 131
Senast: Laban
·
G
IT & mobiler Ok, nu är jag sur ledsen och besviken :cry:. Jag hade tänkt registrera ett domännamn, Meddelade detta till webhotellet för kanske 5...
Svar
8
· Visningar
992
Senast: Dasjenka
·
T
IT & mobiler någon som vet hur man gör? Ja vill kunna "länka" så att ja kan visa bilder på photobucket. :confused:
Svar
3
· Visningar
658
Senast: Ragatan
·
IT & mobiler Vilket är bäst och var köper man det? Pris spelar ingen roll;)
Svar
5
· Visningar
880
Senast: ia_
·
IT & mobiler Vilka regler gäller för upphovsrätt till nationsflaggor i jpg- och gif-format? Jag syftar inte på rätten att använda en viss flagga...
Svar
1
· Visningar
1 177
Senast: Butros
·
3
IT & mobiler Jag har fått hem en bärbar dator för några dagar sen. Har en vanlig med comhem bredband,alltså 3 hål i väggen. Skulle vilja ha trådlös...
Svar
12
· Visningar
1 153
Senast: Sony
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp