Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

H
Hemmet Jag är på jakt efter lampor i så gott som hela huset, men hittar inga som jag har fastnat för (förutom Ullos taklampa i väggtråden), så...
Svar
11
· Visningar
4 880
Senast: Baka_kun
·
Hemmet Har fått hjälp av mamma att sy upp gardiner till mitt ena rum. Tyget är jättesnyggt (tycker jag;)), men de hänger så konstigt! Vad kan...
Svar
6
· Visningar
8 335
Senast: MissFideli
·
Hemmet Jag och min sambo ska flytta till en större lägenhet och därmed göra ett utav rummen till ett musikrum :) Vi har ett digitalpiano, ett...
Svar
6
· Visningar
6 156
Senast: Snubbelfot
·
Hemmet Vi har köpt en lägenhet, jag och min PV och behöver lite råd och tips! Lägenheten ligger högst upp, en två, med snedväggar och...
Svar
8
· Visningar
1 507
Senast: Winni
·
Hemmet Jag ska ta och flytta till lägenhet nu och har en rätt tråkig balkong, så visa mig era så jag får inspiration. Jag har lite...
Svar
2
· Visningar
1 102
Senast: Otter
·
Hemmet Har kastat ut min hallmatta nu, men vad ska jag ha istället? Hallen: Hallen är som ni ser gul med bruna och...
Svar
12
· Visningar
3 422
Senast: Derivata
·
Hemmet ...som jag och sambon är lite intresserade av! Problemet är att detta inte finns ute på någon till-salu-lista, men har stått tomt länge...
2
Svar
33
· Visningar
5 263
Senast: Armani__
·
Hemmet Okej, litet dilemma.... det bästa vore att få bort det översta lagret med golv innan vi lägger in laminatgolvet för annars blir golvet...
Svar
3
· Visningar
2 756
Senast: Mammadutt
·
Hemmet Är det någon som ångat bort tapet? Vi har sju lager tapet i sovrummet och det kommer bli ett drygt jobb att få bort allt :( Jag har...
Svar
7
· Visningar
5 969
Senast: bubbel
·
Hemmet till höstkrans (göra själv) att hänga på ytterdörren:)
Svar
13
· Visningar
1 149
Senast: movi
·
Hemmet :angel: Jag och min pojkvän har bott i vår lägenhet i över ett halvår nu och ännu inte fixat någon hemförsäkring. Men nu måste vi göra...
2
Svar
25
· Visningar
2 729
Senast: Calazirya
·
Hemmet Hur ser era väggar ut? Tapetserat eller målat? Fondväggar? Bildbomba mig! Jag har aldrig tidigare varit i "tapetväljarsituationen"...
2
Svar
34
· Visningar
6 853
Senast: Sirisiri
·
Hemmet Vill ha en fin skylt att sätta upp på dörren. Med mitt och sambons namn eller något liknande. Finns det någon internetsida där man...
Svar
2
· Visningar
1 019
Senast: movi
·
Hemmet Har en tv-bänk, ett vitrinskåp och en cd-pelare i mörkbrun träfanér, från Ikea, som jag vill ha lite ljusare. Går det att lasera...
Svar
4
· Visningar
7 025
Senast: vindvissla
·
Hemmet I dag har jag killen vart och kollat på hus för vi trivs verkligen inte i lägenhet, Men vad ska man tänka på för kostnader med att bo...
2
Svar
32
· Visningar
2 413
Hemmet Ja så fram med det, vad har ni för säng (madrasser)? Vad kostade kalaset och är ni nöjda? Står inför sängköp, har Ikea och längtar...
2
Svar
29
· Visningar
9 835
Senast: MittNyaJag
·
Hemmet Vad är det för tapeter man 'ska' ha? Jag tänkte de billigaste möjliga som inte är mönsteranpassade, låter bra för mig, som dock...
Svar
8
· Visningar
1 364
Senast: Sar
·
Hemmet Avrinningen i handfatet blir bara sämre och sämre, och nu har jag vart ner i silen och joxat bort hår och skit med pincett och hällt i...
Svar
7
· Visningar
2 390
Senast: Tjôta
·
Hemmet Vad är det för skillnad på en resårbotten och resårmadrass? Jag ska köpa ny säng och har tänkt mig att köpa en resårbotten el madrass...
Svar
7
· Visningar
36 405
Senast: aemaria
·
Hemmet Jag ska renovera mitt badrum och funderar nu på vad jag ska ha på väggar och golv. Jag kan se både för- och nackdelar med både kakel och...
Svar
11
· Visningar
13 427
Senast: Derivata
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Guldfasanerna
  • HusdjursGPS

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp