Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Hemmet Ja, jag har sett ett par alternativ hur folk har ändrat på gamla Husqvarna symaskiner. Jag själv har tagit bort symaskinen och har...
Svar
5
· Visningar
1 070
Senast: MikaTela
·
Hemmet Jag har alltid tyckt att fönsterlampor som hänger är urfula. Men så fick jag en skomakarlampa modell fönsterstorlek och den var jättefin...
Svar
8
· Visningar
5 277
Senast: Winni
·
Hemmet Jag behöver inspiration!! Badrummet som används mest skall göras om, men det står still i huvudet hur jag vill ha det. Det i...
Svar
19
· Visningar
5 153
Senast: ChristinA
·
Hemmet Hur skulle ni gå till væga om ni hade møbler av obehandlad furu och ville få en færg och patina som bilden nedan? Ær så snyggt...
Svar
7
· Visningar
4 010
Senast: ChristinA
·
Hemmet Vart kan man köpa sån där plast som man sätter på fönstret för att förhindra insyn? Jag har letat på ikea, åhlens, hemtex och några...
Svar
13
· Visningar
2 050
Hemmet ja ge mig tips! pappa är helt insnöad på PERGO men jag tror nog att det kan finns andra slitstarka golv för mindre är 270 kr kvm.. det...
Svar
1
· Visningar
824
Senast: _husmusen_
·
Hemmet Hoppas nån här kan hjälpa mig att hitta det jag söker. I sovrummet vill jag ha nån sorts förvaringsmöbel som jag kan ha nedanför...
Svar
6
· Visningar
1 259
Senast: Maran
·
Hemmet http://www2.bjurfors.se/bilder.aspx?OBJGUID=39UBAGNFP85D1MQV&OBJTYPE=CMVilla Fint? Fult? Jag måste säga att jag tyckte det var rätt...
2 3
Svar
45
· Visningar
4 217
Senast: Pazuzu
·
Hemmet Någon som minns en "hisslampa" Ikea sålde för ett antal år sedan? Var aluminiumfärgad samt designad i en, vad det såg ut som, gammal...
Svar
14
· Visningar
3 452
Senast: KungTulle
·
Hemmet Snygga gardiner vill väl många ha, men vad ska man ha? Jag är inte förtjust i panelgardiner och tycker att kappor ser lite 80-taligt ut...
2
Svar
27
· Visningar
9 543
Senast: Snurrfian
·
H
Hemmet Jag är på jakt efter lampor i så gott som hela huset, men hittar inga som jag har fastnat för (förutom Ullos taklampa i väggtråden), så...
Svar
11
· Visningar
4 877
Senast: Baka_kun
·
Hemmet Har fått hjälp av mamma att sy upp gardiner till mitt ena rum. Tyget är jättesnyggt (tycker jag;)), men de hänger så konstigt! Vad kan...
Svar
6
· Visningar
8 326
Senast: MissFideli
·
Hemmet Jag och min sambo ska flytta till en större lägenhet och därmed göra ett utav rummen till ett musikrum :) Vi har ett digitalpiano, ett...
Svar
6
· Visningar
6 151
Senast: Snubbelfot
·
Hemmet Vi har köpt en lägenhet, jag och min PV och behöver lite råd och tips! Lägenheten ligger högst upp, en två, med snedväggar och...
Svar
8
· Visningar
1 504
Senast: Winni
·
Hemmet Jag ska ta och flytta till lägenhet nu och har en rätt tråkig balkong, så visa mig era så jag får inspiration. Jag har lite...
Svar
2
· Visningar
1 100
Senast: Otter
·
Hemmet Har kastat ut min hallmatta nu, men vad ska jag ha istället? Hallen: Hallen är som ni ser gul med bruna och...
Svar
12
· Visningar
3 421
Senast: Derivata
·
Hemmet ...som jag och sambon är lite intresserade av! Problemet är att detta inte finns ute på någon till-salu-lista, men har stått tomt länge...
2
Svar
33
· Visningar
5 259
Senast: Armani__
·
Hemmet Okej, litet dilemma.... det bästa vore att få bort det översta lagret med golv innan vi lägger in laminatgolvet för annars blir golvet...
Svar
3
· Visningar
2 754
Senast: Mammadutt
·
Hemmet Är det någon som ångat bort tapet? Vi har sju lager tapet i sovrummet och det kommer bli ett drygt jobb att få bort allt :( Jag har...
Svar
7
· Visningar
5 967
Senast: bubbel
·
Hemmet till höstkrans (göra själv) att hänga på ytterdörren:)
Svar
13
· Visningar
1 142
Senast: movi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp