Bukefalos 28 år!

Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ Jag gjorde en medicinsk abort i slutet av augusti i vecka 10. Allt gick väl bra och så men smärtan var fruktansvärd då och än i dag om...
Svar
8
· Visningar
5 324
Senast: EmmaW
·
Kropp & Själ Hoppar in från Ungdom! Ska till tandläkaren om 2 veckor men är nervöööös! Jag har nämligen små svarta streck i "fårorna" på flera av...
Svar
1
· Visningar
937
Senast: Pepson2
·
Kropp & Själ Efter att ha sett dokumentären om Quick blir jag lite mörkrädd:crazy: Hur ställer ni er till teorierna? KAN man tränga bort otäcka...
2
Svar
22
· Visningar
5 277
Senast: Raja
·
Kropp & Själ Vad gäller, hur långt innan ska man inte äta? Och får man dricka något? Vatten iallafall?
Svar
2
· Visningar
2 637
Senast: sweep
·
Kropp & Själ Kan ni hjälpa mig? Jag är jättedålig på sånt där, men jag känner att mina slarvdagar måste vara förbi och det är dags att försöka ta...
Svar
14
· Visningar
1 321
Senast: virra
·
Kropp & Själ Nu behöver jag er hjälp igen! Jag önskar mig en plattång för att platta till hårrufset. Vill inte ha "billig skit" men inte heller...
Svar
9
· Visningar
960
Kropp & Själ Tänkte höra här om någon vet vad det kanske kan vara för fel. jag har den senaste veckan först fått mest ont i långfingret på...
Svar
1
· Visningar
1 005
Senast: Csillag
·
Kropp & Själ Jag har en längre tid haft illamående på kvällar och nätter. (Nej, jag är inte gravid). De senaste veckorna har jag ätit några...
Svar
9
· Visningar
9 930
Senast: sthu
·
Kropp & Själ Någon som vill dela med sig om pinsamma saker som hänt när man haft alkohol i kroppen? ;)
Svar
8
· Visningar
1 514
Kropp & Själ Mest lite fundersam, har tid hos läkare imorgon så är ingen diagnos eller så jag är ute efter. I juli förra året var jag med om en...
Svar
16
· Visningar
17 352
Kropp & Själ Var i dag på vårdcentralen då jag har lite yrsel från och till, dom kolla blodvärdet och det var bra. Men jag undrar vad man kan...
Svar
2
· Visningar
731
Senast: _husmusen_
·
Kropp & Själ ...till att börja träna. Ja, mitt nu 1-åriga hästlösa liv börjar nu ta ut sin rätt. Har inte varit ordentligt aktiv sedan jag lämnade...
Svar
3
· Visningar
790
Senast: Stjaerna
·
Kropp & Själ Frågar, eftersom jag inte kommer fram till vaccinationscentral och de har öppet först imorgonkväll. Vi ska resa till Thailand nästa...
Svar
3
· Visningar
648
Senast: Wembley
·
Kropp & Själ Jag får hysterisk klåda av många sorters roll on - måttligt kul att gå runt och klia sig i armhålorna... Har dock, efter år av provande...
Svar
17
· Visningar
3 900
Senast: Inte_Ung
·
Kropp & Själ Nån som har den nya locktången? Är den verkligen så lätt att använda som dem påstår i reklamen? Hade tidigare en med piggar som...
Svar
0
· Visningar
907
Senast: R8n
·
Kropp & Själ Jag fick för första gången i livet igår massage. Bara lite lätt av en vän som utbildat sig då vi satt och umgicks en bunt människor. Han...
2 3
Svar
46
· Visningar
8 059
Senast: mamman
·
Kropp & Själ Har sedan någon månad problem med att händerna blivit svagare och värket. Först kopplade jag det till min fibromyalgi och tänkte inte så...
2 3
Svar
59
· Visningar
6 943
Senast: Mikan
·
Kropp & Själ Har någon bukefalist månne fakta på sig kring ett sådant ingrepp? Håller som bäst på att utreda en liten problematik kring fel...
Svar
14
· Visningar
2 899
Senast: Miljah
·
Kropp & Själ Idag gar jag varit med och hjälpt till vid en fobiträningssession, en terapeut och klienten var där såklart, en tjej som filmade, och så...
Svar
13
· Visningar
1 708
Senast: Jannice
·
Kropp & Själ Ska på konsultation för bröstop i mitten av augusti och sen förhoppningsvis göra op i slut av sept (kliniken är rätt fullbokad, bra...
2
Svar
35
· Visningar
5 439
Senast: mafias
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp