Bukefalos 28 år!

Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ Jag undrar om jag är speciell eller om alla kan göra detta. -hur mjuka är era öron? Kan ni lätt ta tag i kanten å vika den över till...
2
Svar
25
· Visningar
6 437
Senast: sthu
·
Kropp & Själ Väldigt ytlig tråd kanske, men det struntar jag i :D.Nu har jag fått lite elaka kommentarer om min vikt, och blir lite paff då jag...
3 4 5
Svar
91
· Visningar
9 147
Senast: dramatik
·
Kropp & Själ Äntligen har första lönen trillat in. :D Men samtidigt har jag insett hur fort pengarna kan ta slut. Anser mig vara ekonomisk och...
2
Svar
21
· Visningar
2 094
Senast: touche
·
Kropp & Själ Jag var på en utbildning nyligen. Kursledaren var mycket kunnig och pedagogisk, men jag blev så obehaglig till mods för vad som hände...
21 22 23
Svar
440
· Visningar
35 948
Senast: Hyacinth
·
Kropp & Själ Är det någon som är insatt i vad som gäller runt hemtjänst? Det vi funderar över just nu är om man inte kan få ledsagare till sjukvård...
2
Svar
21
· Visningar
2 495
Senast: Rumpnissen
·
Kropp & Själ Jag funderade på om jag skulle "anonymisera" den här tråden, men äsch. Frågan är enkel: Är det någon här som har något tips på saker...
2
Svar
22
· Visningar
2 509
Senast: Marty
·
Kropp & Själ Jag skulle vilja komma iväg en helg med pojkvännen men funderar på vart man kan åka. Helst skulle jag vilja åka till ett spa eller...
Svar
3
· Visningar
1 307
Senast: Sablar22
·
K
Kropp & Själ Kanske någon här har erfarenheter? Jag fick i somras veta att jag har en allvarlig kronisk sjukdom som kan gå i skov. Jag mår just nu...
Svar
7
· Visningar
1 591
Kropp & Själ Som det står i rubriken, behöver snabbt svar! Finns det något nr man kan ringa för att få råd? Vad krävs för att få komma till...
Svar
2
· Visningar
656
Kropp & Själ Jag sitter på jobbet och försöker att inte gråta. Hur fan kan vi ha det så här? :arghh: "Att 10–15 tonårskillar samtidigt förgriper sig...
2 3
Svar
40
· Visningar
4 345
Senast: Riley
·
Kropp & Själ Okej, såhär är det. Jag äter p-piller och har gjort sedan flera år tillbaka. De senaste två månaderna har jag hoppar över min mens genom...
Svar
6
· Visningar
1 581
Kropp & Själ Jag gjorde en medicinsk abort i slutet av augusti i vecka 10. Allt gick väl bra och så men smärtan var fruktansvärd då och än i dag om...
Svar
8
· Visningar
5 316
Senast: EmmaW
·
Kropp & Själ Hoppar in från Ungdom! Ska till tandläkaren om 2 veckor men är nervöööös! Jag har nämligen små svarta streck i "fårorna" på flera av...
Svar
1
· Visningar
936
Senast: Pepson2
·
Kropp & Själ Efter att ha sett dokumentären om Quick blir jag lite mörkrädd:crazy: Hur ställer ni er till teorierna? KAN man tränga bort otäcka...
2
Svar
22
· Visningar
5 270
Senast: Raja
·
Kropp & Själ Vad gäller, hur långt innan ska man inte äta? Och får man dricka något? Vatten iallafall?
Svar
2
· Visningar
2 633
Senast: sweep
·
Kropp & Själ Kan ni hjälpa mig? Jag är jättedålig på sånt där, men jag känner att mina slarvdagar måste vara förbi och det är dags att försöka ta...
Svar
14
· Visningar
1 319
Senast: virra
·
Kropp & Själ Nu behöver jag er hjälp igen! Jag önskar mig en plattång för att platta till hårrufset. Vill inte ha "billig skit" men inte heller...
Svar
9
· Visningar
959
Kropp & Själ Tänkte höra här om någon vet vad det kanske kan vara för fel. jag har den senaste veckan först fått mest ont i långfingret på...
Svar
1
· Visningar
1 002
Senast: Csillag
·
Kropp & Själ Jag har en längre tid haft illamående på kvällar och nätter. (Nej, jag är inte gravid). De senaste veckorna har jag ätit några...
Svar
9
· Visningar
9 922
Senast: sthu
·
Kropp & Själ Någon som vill dela med sig om pinsamma saker som hänt när man haft alkohol i kroppen? ;)
Svar
8
· Visningar
1 512

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Hundlucka
  • Flämtningar
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp