Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Mat Har en fläskfilé med bäst före idag, har legat i kylskåp sen köp - nog bör väl den kunna frysas in nu?
Svar
19
· Visningar
8 117
Senast: gul_zebra
·
Relationer Mitt ex kom från en oerhört dysfunktionell familj och min relation till dem var verkligen inte bra. Jag orkar inte gå in på allt som...
Svar
10
· Visningar
2 221
Senast: Amha
·
Kropp & Själ Har en arbetetskamrat som för oss andra helt uppenbart brutit armen. Ett sådant där typiskt brott där man tar emot sig när man faller...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 922
Senast: Masse
·
Hemmet Då var det dags att skaffa gardiner och idag får vi hjälp att sätta upp dubbla takskenor i båda rummen. Tanken är att ha en transparent...
2
Svar
21
· Visningar
1 732
Senast: Raderad medlem 19815
·
Kropp & Själ Hej! Vänder mig hit då jag vet att många här brukar kunna se bra lösningar på olika problem. Jag har insett att jag lider av stress...
2
Svar
26
· Visningar
2 348
Senast: Tassa
·
IT & mobiler Är det bara evenemang som gäller om man vill ha nån slags kalender på facebook. Jag vill helst ha nått så att man tydligt kan se vad...
Svar
4
· Visningar
683
Senast: em-pirre
·
Fordon Kan man göra ägarbyte på webben när man saknar den gula lappen? Den blåa finns.
Svar
10
· Visningar
939
Senast: fio
·
IT & mobiler Alltså på riktigt... Vår TV sjunger på sista versen så måste börja hålla utkik efter en ny. Vad är egentligen skillnaden mellan LED...
Svar
11
· Visningar
931
Kropp & Själ Ja asså Blodkänsliga personer läser inte vidare: Jag lyckades dumma mig lite i lördags kväll och det slutade på akuten med sprutande...
2
Svar
21
· Visningar
2 694
Senast: BobberiBoo
·
IT & mobiler Hur gör man om en bmp till en pdf? Alternativt till jpg, jpeg eller png? Varenda människa kan säkert det här men jag hittar inte rätt :(
Svar
15
· Visningar
597
Senast: Snubbelfot
·
Kropp & Själ Jag lyckades bränna mig i solen på ryggen, axlarna och armarna för snart tre veckor sedan. Ganska så rejält dessutom med tillhörande...
Svar
5
· Visningar
559
Senast: Monkie
·
Trädgård & Växter Vi har jättesöta vilda kaniner som bor vid oss. Tyvärr har de käkat upp mina blommor. Jag har planterat frön i krukor och hade planerat...
Svar
7
· Visningar
1 643
Senast: tuaphua
·
Tjatter Kära buke! i nitton år har ni fått stå ut med mig! Jag är bara tacksam för det ni har gett mig.
Svar
18
· Visningar
1 453
Senast: Hermelin
·
R
Kropp & Själ Lååång historia som jag ska försöka sammanfatta... Som tonåring hade jag tandställning och har sedan dess (i drygt 25 år) haft en...
Svar
7
· Visningar
1 367
Skola & Jobb Jag fick erbjudande om att gå tillbaka till mitt gamla jobb i fredags. Jag älskade min f.d arbetsplats och blev tvungen att sluta då...
2
Svar
24
· Visningar
3 247
Senast: starcraft
·
Kultur Läste ut en bok i går där det nämndes "hästbollar". Av sammanhanget förstod jag att det troligen menades hästbajs. Jag har aldrig hört...
2 3
Svar
48
· Visningar
2 507
Senast: Fibusen
·
Juridik & Ekonomi Undrar om någon här kan hjälpa mig. Har beställt en vara från Tyskland som jag vill returnera. Postnord tar inte emot försändelser till...
Svar
7
· Visningar
978
Senast: vackerdag
·
Hemmet Jag behöver verkligen tapetsera om snarast! Men har ingen aning om vad jag ska ha för tapeter. Vill inte ha för mörka tapeter, eller...
Svar
6
· Visningar
477
Hemmet Ska tapetsera vårat sovrum, men har aldrig gjort det förut. Är det svårt. Har fått för mig att jag ska ha en fondvägg med lite mer...
Svar
5
· Visningar
664
Senast: MiniLi
·
IT & mobiler De rasar in nu, fler än nånsin. Nu har jag 2 vänförfrågningar (fb alltså) från en Björn Zandén - samma kortfattade info men två helt...
Svar
3
· Visningar
775
Senast: Rosett
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp