Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Hemmet Blev lite sugen på att lägga ett nytt golv i köket. Just nu ligger det en gammal plastmatta där, och under den ytterligare en gammal...
2
Svar
24
· Visningar
2 124
Senast: Alexandra_W
·
Mat Jag ska ut och vandra över en långhelg och har blivit tilldelad två, veganska middagar och det står helt still. Jag är inte vegan och...
2
Svar
33
· Visningar
3 095
Senast: Araminta
·
Mat Har råkat handla på mig 6 paket 500g keso med kort bäst-före-datum. Kan säkert äta dem ett tag efter det (2 veckor?) Men det blev ändå...
Svar
11
· Visningar
3 933
Senast: MiaMia
·
Kropp & Själ Vi har fatt ett problem, vi har sen länge tänkt att göra en rundresa i Österrike med husvagnen iar. Nu stiger antal smittade och värst...
2
Svar
21
· Visningar
760
Senast: Breaktown
·
Hemmet Den här fd vita handduken är nytvättad. Använd som duschhandduk 3-4gånger. Någon som kan förklara för mej varför den är smutsigare när...
2
Svar
31
· Visningar
3 403
Senast: Poxz
·
Fritid Heter de så? En maskin där man i princip kan träna hela kroppen hemma i alla fall Försöker hitta på lösningar till hur jag skall träna...
2
Svar
26
· Visningar
1 606
Senast: Positron
·
IT & mobiler Behöver hjälp med messenger före jag blir tokig. Har köpt ny telefon (samsung a21s), och jag vet inte var jag ska få av ljudet när jag...
Svar
3
· Visningar
346
Senast: SaraXX
·
Svar
226
· Visningar
11 856
Senast: Nahar
·
Kropp & Själ Har länge tänkt på att skapa den här tråden men skjutit på det, kanske dels för jag varit orolig för hur jag skulle bli bemött i och med...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
6 789
Senast: Myzan87
·
Hemmet Letar lampa till kökets matplats och skulle behöva förslag. :) Kravspecen är rätt tydlig... Hängande lampa, avlång, 3-4 nedåtriktade...
Svar
8
· Visningar
805
Senast: Snubbelfot
·
Juridik & Ekonomi Istället för att fylla VGV tråden så tänkte jag skapa en ny tråd för förslag och erfarenheter av problem med flyttfirman. Situationen är...
Svar
13
· Visningar
1 925
Senast: YorkWann
·
Juridik & Ekonomi Helt ny i detta i kombination med dåligt tålamod. Bor på mindre ort, mer eller mindre inga hus det senaste året har sålts för över...
Svar
4
· Visningar
1 058
Senast: Inte_Ung
·
Kropp & Själ Någon som testat och kan tipsa om någon bra? Tänkt att användas både vid ridning, kontorsjobb, vardag mm. Finns ju ett stort utbud men...
Svar
5
· Visningar
954
Senast: macan
·
  • Låst
Kultur Här fortsätter vi att diskutera filmer, tv-serier och dokumentärer vi sett - gärna med en kommentar om vad vi tyckte och/eller...
100 101 102
Svar
2 023
· Visningar
127 106
Senast: Mineur
·
Fritid Nån som använder appar istället för typ gröna kartan? Vilken app är bäst tycker ni? Om den kostar, betalar man en gång eller per månad...
Svar
6
· Visningar
675
Senast: MissFideli
·
Hemmet Jag har sett flera silverfiskar hemma. Igår var en i besticklådan och nu imorse låg en på min frukosttallrik. 🙄 Läst om fällor. Nån som...
2
Svar
29
· Visningar
3 951
Senast: Eloise
·
Hemmet Vi har en väldigt stor (upp till 4,3m hög) vägg i badrummet som, så när som på ett par handdukar, är helt tom. Vi har hela tiden tänkt...
Svar
13
· Visningar
742
Senast: Lingon
·
Kropp & Själ Som jag har skrivit om i vgv tråden så ramlade jag för några dagar sedan och slog i knät. Av någon anledning så blir det inte bättre...
Svar
9
· Visningar
892
Kropp & Själ Har någon här erfarenhet av att ha gjort en framfallsop? Jag har ett framfall, eller egentligen ett bakfall, som ska opereras. Jag...
Svar
8
· Visningar
3 941
Senast: DarkInNight
·
Hemmet Håller på att totalrenovera min nya lägenhet på 62 km. I hallen finns en klädkammare som jag funderar på att ta bort, men jag är...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
4 240
Senast: Elo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp