Bukefalos 28 år!

Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

IT & mobiler Jag har börjat få upp en massa reklam för hörlurar som är som pannband. Det står också i alla beskrivningar att de är ”noise cancelling”...
Svar
1
· Visningar
1 131
Senast: tuaphua
·
IT & mobiler Vilket är bäst och vad är skillnaden? behöver köpa en ny dator gärna enkel o billig. Ska inte göra några avancerade grejer.
Svar
2
· Visningar
405
Senast: Rosett
·
Relationer Skriver under anonymt nick nu. Det är väldigt långt och jag vet inte om jag kommer få några svar, men känner att jag behöver stöd och är...
2
Svar
27
· Visningar
9 668
Senast: Imna
·
Samhälle Så eftersom jag levt under en sten och inte lärt känna så mycket nya människor senaste åren... Vad är rimligt att ta med som...
2
Svar
34
· Visningar
2 458
Senast: Mineur
·
Samhälle På fredag ska vi hämta vår nya husbil😊. Vi har redan planerat att köra ner till Malaga för en semester på 60 dagar. Vi kommer att vara 4...
2 3
Svar
40
· Visningar
2 863
Senast: ekra
·
Skola & Jobb Jag behöver bli bättre på att planera min arbetstid, och hade gärna haft någon app eller program som kan hjälpa mig med det och göra det...
Svar
3
· Visningar
555
Fordon Varför är det så svårt att hitta priser på bilservice på nätet innan man bokar tid? Jag behöver serva min nyinköpta bil, den förra...
Svar
8
· Visningar
604
Senast: Görel
·
Kropp & Själ Jag tänker att jag ska DNA-testa mig. Främst är jag nog intresserad av släktforskning och att hitta levande släktingar i både USA och...
2
Svar
33
· Visningar
3 501
Senast: Pudlan
·
Kropp & Själ Efter många om och men, har jag förstått varför i hela fridens namn jag är trött. Eftersom vi nu har en långhelg framför oss, så kommer...
2
Svar
33
· Visningar
4 907
Samhälle Det diskuterades ju i "Var tionde man har någon gång köpt sex" lite om poliser som begår brott får behålla jobbet. Studsade när jag...
2
Svar
23
· Visningar
1 488
Senast: Niyama
·
Kropp & Själ Hur kommer ni att planera era semestrar i dessa Corona tider? Kommer ni att åka omkring i Sverige eller siktar ni ändå på utlandssemester
5 6 7
Svar
127
· Visningar
9 646
Senast: bollen__
·
Hemmet Hur bestämmer man sig för vilken färg man vill ha om man ska måla om huset? Rött eller vitt känns fint, Det måste passa in och ge en...
2
Svar
20
· Visningar
2 968
Senast: iNHALE
·
Trädgård & Växter Ett rör ner i jorden med någon slags tratt så att jag kan vattna med kanna utan att det mesta rinner bort/dunstar, och plantornas rötter...
Svar
8
· Visningar
1 120
Senast: Chili
·
Skola & Jobb Tar allsmäktiga buke till hjälp. Har en uppgift till ett skolarbete att lämna in, men läraren godkänner inte mitt svar. Frågan är ”vad...
Svar
8
· Visningar
1 232
Senast: Modest
·
Kropp & Själ Jag har problem med min kropp. Jag går på fysioterapi och jag får akupunktur, men känner att jag gärna tar hjälp av nåt mera. Finns det...
2
Svar
36
· Visningar
2 213
Senast: Andromedae
·
Skola & Jobb Vi fick nyligt nya arbetskläder då vi blivit uppköpta av ett annat bolag. De nya byxorna är hemska!! De andas inte och min kollega fick...
Svar
17
· Visningar
2 397
Senast: Soffan74
·
Trädgård & Växter Kom en svärm av några insekter nyss här ute i trädgården! Påminde om en trollslända, men mindre, kolsvarta, och svävade på samma ställe...
Svar
3
· Visningar
428
Senast: Rosett
·
Kropp & Själ Ni är väl redo? :heart Tyvärr har våren varit för kall i år så inga syréner men den lila handduken är naturligtvis tvättad och redo...
Svar
12
· Visningar
921
Senast: Sassy
·
Trädgård & Växter Trakten jag bor i är nog nära på förlorad, men jag undrar ändå, kan någonting göras. Jag har nyss använt en dunk Roundup i närmaste...
3 4 5
Svar
98
· Visningar
9 912
Senast: Jenka
·
Skola & Jobb på förhand förlåt o varning för långt inlägg -- behöver så skriva av mig... vill även börja med o förtydliga jag vet jag Har mkt o vara...
2
Svar
28
· Visningar
4 449
Senast: Trissa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp