Bukefalos 28 år!

Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Mat Skulle behöva fylla på ideförrådet med vegetariska måltider då sambon o jag har tänkt skära ner på köttkonsumtionen. Så in med alla...
Svar
19
· Visningar
1 320
Senast: Hermelin
·
Relationer Är det någon som provat dejtboxen? Är nyfiken, är det några bra dejter i boxarna?
Svar
0
· Visningar
667
Senast: Fille
·
Skola & Jobb Jag förstår att det kanske inte finns något som är normalt för det varierar oerhört beroende på ämne. Men tänkte ändå höra vad ni har...
Svar
4
· Visningar
568
Senast: Araminta
·
Skola & Jobb Jag vill egentligen jobba natt, men är akademiker. Så jag vill inte jobba på fabriker eller liknande. Nu inser jag ju själv vilken usel...
2
Svar
39
· Visningar
3 278
Senast: Trissa
·
Äldre Finns det någon Jönköpingbo här som har tips på var man kan parkera i ca 48 timmar utan att åka på parkeringböter? Jag ska till...
Svar
8
· Visningar
1 176
Äldre vi bor i ett äldre hus och i köket finns en liten matkällare. Vi har mest inlagda konserver och lite alkohol där. Men nu till hösten är...
Svar
9
· Visningar
1 873
Senast: tanten
·
Relationer Igår var vi ett gäng som gick ut och åt på en bra krog. Ska genast tilläggas att det var både kvinnor och män i detta gäng inkl mig...
3 4 5
Svar
96
· Visningar
13 607
Senast: Gammeln
·
Kropp & Själ Det står på förpackningen att man bör koka hallonen. Jag brukar köra dem två -tre minuter i micron så det blir som sylt men frågan är om...
Svar
19
· Visningar
8 784
Senast: Korven
·
Äldre Jag skulle vilja färga brynen och ev fransarna själv. Vilken färg rekommenderar ni?
Svar
13
· Visningar
1 019
Äldre Ska ni se? Det sänds på SVT. :) Svenskarnas hålltider hittar man här: http://www.svt.se/sport/paralympics/svenskar-paralympics/ Hmm...
Svar
10
· Visningar
697
Senast: Rosett
·
Äldre Jag har lite problem med mjäll, tycker att det har ökat de senaste året och behöver därför tips på vad som kan göras åt mjället. Jag...
2 3
Svar
42
· Visningar
10 535
Senast: Rosett
·
Äldre Hej! Vet att det finns kunniga jurister här och vill passa på att fråga om ett köp av begagnad bil. Vi är inga bilexperter och har...
Svar
17
· Visningar
1 574
Senast: Mia_R
·
Hemmet Vi är på gång och letar hus men jag tycker det är så himla svårt att räkna på vad det faktiskt kommer att kosta. Vi letar inom ett...
Svar
17
· Visningar
1 399
Senast: Fiorano
·
Äldre Kan man överklaga beslut ang ersättning för en skada från sitt försäkringsbolag och är det någon som gjort det här och hur gick det för er?
Svar
11
· Visningar
2 087
Senast: Saigon
·
Kropp & Själ Jag slutade snusa för tre dagar sedan. Cold turkey, pang bom, slut. Från en dosa stark portionssnus på två-tre dagar (så pass...
2
Svar
20
· Visningar
5 984
Senast: pepp
·
Mat Hittade ingen tråd som passade det jag letade efter. Eftersom jag ska ev. studera nu till höst behöver jag massa tips. Gärna en hel del...
2
Svar
24
· Visningar
3 270
Senast: Greyshine
·
Äldre Vad ser ni på Netflix? Vad rekommenderar ni? Jag har precis sett klart alla säsonger av Shameless :cry:
5 6 7
Svar
131
· Visningar
17 530
Senast: Pancakes
·
Hemmet Eventuellt kommer jag bli singel. Tittar på lösningar för att inte bara få det att gå runt, utan få en bra budget där ett sparande ingår...
6 7 8
Svar
149
· Visningar
16 477
Äldre Min veterinär har begärt in ett förhandsbesked från försäkringsbolaget angående en operation. Hur funkar det, ringer djursjukhuset upp...
Svar
4
· Visningar
593
Senast: Jeps
·
Äldre Jag är lite besatt av Japan, Tokyo främst. Kollar den här youtubaren och drömmer mig bort: Det som lockar med Japan är att det är så...
Svar
1
· Visningar
487

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp