Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Skola & Jobb Jag skulle behöva lit erfarenhetsutbyte med er som arbetar som projektkoordinator. Jag har haft detta arbete i 1 år, det är en ny tjänst...
Svar
8
· Visningar
929
Senast: Myrten
·
Relationer Ebba Busch Thor (KD): SD är inte rasistiskt. Hon avvisar inte heller en alliansregering med passivt stöd av SD. Någon måste ju börja...
2 3
Svar
46
· Visningar
2 337
Senast: Oldie
·
Hemmet Behöver lite råd. Jag har en Tiffany lampa som ser ut ungefär som den här hatten men utan alla blommor :cautious: Tänker mig en...
Svar
0
· Visningar
514
Senast: MJLee
·
Äldre Någon som kan delge synpunkter på passform och hållbarhet för olika märken och modeller? Har sett att det finns ju massor att välja...
2
Svar
30
· Visningar
5 292
Senast: Sannahe
·
Skola & Jobb Jag ska ner till Malmö Högskola snart. Enligt mina papper ska jag till Jan Waldenströms gata 25 (på sjukhusområdet, står det). Enligt...
Svar
5
· Visningar
472
Senast: McFlurry
·
Äldre Detta är alltså ingen debatt-tråd om rätt eller fel, om för eller emot utan snarare en tråd för de som faktiskt hjälper eller vill...
11 12 13
Svar
244
· Visningar
16 855
Senast: honung
·
Kropp & Själ Hej! Vänder mig till er för att bolla lite tankar. Min morbror fick pacemaker för flera år sedan och har sedan dess varit helt eller...
2
Svar
22
· Visningar
2 278
Senast: trazel
·
Äldre Den förra tråden verkar tråkigt nog ha försvunnit. (pga oaktivitet?) Så, det här är den nya tråden:D Spelar ingen roll om det är...
97 98 99
Svar
1 979
· Visningar
221 046
Senast: blizz
·
R
Äldre Vet nån hur man gör det? Jag har sett flera som har sina profilbilder public, dvs vem som helst kan se bilden, men som har gjort så att...
2
Svar
21
· Visningar
30 700
Senast: Raderad medlem 6459
·
Kropp & Själ Är det ofta vården tror att man simulerar ett tillstånd? Brukar det vara ett förstatänk så att säga när prover inte visar direkt...
2 3 4
Svar
68
· Visningar
6 197
Senast: Gnist
·
Äldre Värmen är påtaglig och mina fötter lider. Jag tycks ha någon form av överambitiös blodcirkulation och har konstant varma fötter. (Även...
2 3
Svar
55
· Visningar
3 987
Senast: Cacao_
·
Kropp & Själ Mina naglar krånglar sen nästan 1 år tillbaka. Torra nagelband har jag alltid haft. Men detta är nytt. De går sönder utan att jag slår...
Svar
10
· Visningar
1 359
Senast: olivettino
·
Äldre Jag är inne i ett riktigt torskrace just nu. Gott och lättlagat och finns massor med recept. Jag gör min i ugnen med olika gräddbaserade...
2
Svar
29
· Visningar
1 859
Senast: vallhund
·
Hemmet Jag vet att jag läst/hört någonstans om att en arkitekt som förbjöds att vistas på området eftersom att stora delar rationaliserades...
Svar
12
· Visningar
816
Senast: Breaktown
·
Hemmet Hej! Vi ska hyra en liten lägenhet under nått år och i ena rummet så måste vi göra något åt väggarna. Det har släppt i många skarvar och...
Svar
2
· Visningar
781
Senast: Coop
·
  • Låst
Tjatter Startar en ny tråd :D
100 101 102
Svar
2 020
· Visningar
58 044
Senast: Inglorion
·
Skola & Jobb Jag jobbar idag halvtid på ett svenskt universitet (med undervisning). Exempelvis är vi nu under höstterminen tre stycken som jobbar 50%...
2
Svar
26
· Visningar
2 576
Senast: As_Vegas
·
Äldre Hej! Moderator får gärna flytta tråden om den inte passar här. Vet inte vart jag ska placera den då tråden handlar om hästar, hundar...
5 6 7
Svar
131
· Visningar
12 043
Hemmet Nya huset har tyvärr ingen vattenburen värme, och elelement och en kamin är det som ska värma oss. Elelementen är näst intill antika...
Svar
10
· Visningar
1 130
Senast: athena
·
Skola & Jobb Sitter med ett skolarbete och ska beskriva den historiska utvecklingen inom vård och omsorg fram till idag, valde att skriva om EP...
Svar
7
· Visningar
590
Senast: Houdinie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2024
  • Bra familjehund? Rasvak😇
  • Valp 2023 -den andra

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp