Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Relationer Spin off på tråden "visst är det tråkigt när det blir på detta viset?" Tråden handlar om att bli sviken av sina vänner och många som... 2 3
Svar
56
· Visningar
6 652
Senast: Pancakes
·
Relationer Jag skulle behöva bolla en sak... I höstas träffade jag en kille, vi blev introducerade för varandra genom en gemensam vän på fb (bra... 2
Svar
29
· Visningar
4 515
Senast: tjenixen
·
Relationer Hur lång tid tycker du att det tar att lära känna en person "på riktigt"? När upptäckte du de första negativa sidorna? Och hur har du...
Svar
8
· Visningar
6 737
Senast: Tassetass
·
Relationer Är de nån mer som känner att folk är lite instängda på sitt eget? jag har försökt kolla runt bland de få kompisar jag har.. (läs 2 st... 2
Svar
36
· Visningar
4 940
Senast: Presto
·
Relationer Jo vi har varit skilda i sju år.... Det har fungerat ganska bra, jag har inte velat bråka, hellre legat lågt (antagligen... 2 3
Svar
43
· Visningar
5 500
Senast: Ramona
·
Relationer Min mamma och jag har svårt att vistas i samma hus några längre perioder, några dagar KAN gå bra, om jag tassar lite fint och försöker... 2 3 4
Svar
64
· Visningar
8 680
Senast: Texaz
·
Relationer Best Friends Forever ...eller vad har ni för vänrelationer till folk, vilka är vänner o vilka är bekanta, pojkvänner, flickvänner eller... 2 3
Svar
56
· Visningar
5 892
Senast: martha
·
Relationer Har alltid varit väldigt mån om att vara trevlig mot grannar och folk jag möter när jag har en häst med mig (annars oxå såklart). Allt... 2
Svar
34
· Visningar
4 431
Senast: Texaz
·
Relationer Börjar om 10 minuter. Ska ni följa den? 32 33 34
Svar
678
· Visningar
80 928
Senast: Dandylinn
·
Relationer Min pojkvän fyller år inom en kort tid och jag har typ inga idéer på vad jag ska köpa...Fick en riktigt fin klocka med gravyr påav honom...
Svar
1
· Visningar
794
Senast: Pillis___
·
Relationer Har haft kontakt med en jättefin kille ett tag och allt har känts bara bra. Men så har det skett två saker som fått mig lite tveksam... 2
Svar
30
· Visningar
8 977
Relationer Vi är bjudna på ett bröllop framöver. Brudparet önskar sig pengar och funderingen är såklart - hur mycket ska/bör/förväntas man att ge... 5 6 7
Svar
125
· Visningar
39 232
Senast: Breaktown
·
Relationer Nya funderingar, nytt nick... Var ut på stan med en kompis igår kväll - båda singlar. Träffade en kille/man som jag sett förut och... 33 34 35
Svar
693
· Visningar
70 682
Senast: Enya
·
Relationer Jag är ofta ute hos min mamma på besök, hon bor i ett gammalt sjukhem som är uppdelat i lägenheter nu. De flesta grannarna har både...
Svar
5
· Visningar
1 960
Senast: Skjøldur
·
Relationer Hoppas att ni skulle kunna hjälpa mig med goda råd. Har en liten flirt på gång med en studiekamrat. En VÄLDIGT snäll och go kille... 2
Svar
20
· Visningar
3 533
Senast: Hallonsoda
·
Relationer Nu får det vara nog! Jag är 23 år och har bott i Stockholm med omnejd i 2 år och har fortfarande inte hittat några vänner att slå ihjäl... 2 3
Svar
52
· Visningar
5 718
Senast: Amha
·
Relationer Jag och min sambo har varit ihop i lite över två år, vi är strax innan 40, inga barn. I början hade vi jättemycket sex, både han och jag... 2
Svar
23
· Visningar
11 620
Senast: Stollan
·
Relationer Jag har varit tillsammans med en underbar kille i nio månader nu. Vi har träffats i över ett år och det var kärlek vid första...
Svar
14
· Visningar
3 920
Senast: sheldon
·
Relationer Vi ska på bröllop i sommar och min fästman ska vara marskalk. Börjar bli dags att köpa klänning nu så jag hörde med bruden vilken färg... 6 7 8
Svar
141
· Visningar
19 036
Senast: Badger
·
Relationer Hemligt nick och sådär. Har varit sambo i ett par år med en man. En fin man på de flesta sätt, förhållandet fungerar bra för övrigt... 2 3 4
Svar
67
· Visningar
16 979
Senast: Jajjemen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Valp 2025
  • Husky från USA, tips och råd m.m