Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Allmänt
Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan
Skola & Jobb
Jag tror jag måste ha hjälp med att tänka här. Jag ska flytta och söker nu jobb inom yrket jag nu läst till. Jag har än så länge riktat...
Skola & Jobb
Hur fungerar det på collegenivå? De måste ju betala all mat innan men anpassas den till allergiker, vegetarianer osv.? Vore så otroligt...
Skola & Jobb
Jag och min sambo går i tankar att försöka få barn och jag vill ha saker och ting klart för mig innan man sätter igång:-) Jag jobbar som...
Skola & Jobb
Ja det finns ju så många som läser eller läst på universitet här, och det ligger ju själv framför mig:) Jag har aldrig läst på den nivån...
Skola & Jobb
Jag ska börja studera (igen) till hösten och är väldigt intresserad av att klämma in så mycket praktik som möjligt. Jag har kollat gamla...
Skola & Jobb
Jag har lagt märke till att det finns flertalet användare här som är verksamma inom universitetsvärlden. Med tanke på att jag överlag är...
Hästnyheter En uppfinningsrik lösning för ett vanligt stallproblem. Beatrice Carlsson byggde en egen magnetkvast som effektivt samlar upp hästskosöm...